indahla Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har hatt min TV på service hos et selskap med mailadresse [email protected] i september 2011. Nå trenger jeg å komme i kontakt med de igjen men finner ingen informasjon om de noe sted. Er det noen som kjenner til disse? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 https://www.forvalt.no/konkurs/FirmaDetaljer.aspx?orgnr=996442578&id=470056 Står der at de er konkurs, og ettersom websiden er borte også så stemmer det antagelig. Kjenner ikke til forvalt.no men er rart om de lyver om sånt. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Finn tidligere faktura, se på org nr. Slå opp org nummer i brønnøysund for info. Mest sannsynelig konkurs / nedlaget / byttet navn. Rask google søk: DVB-TV. Address. Moen 12, 3948, Porsgrunn. E.mail. [email protected]. Webpage. www.dvb-tv.no. Phone number. +4733180550. Fax. -. Postal code. 3948. City. DVB-TV Service. Address. Skreppestad Næringspark 8, 3261, Larvik. E.mail. mail@dvb-tv.no. Webpage. www.dvb-tv.no. Phone number. +4733180550. Fax. De har holdt til på fler adresser, lover bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå