Gå til innhold

Eltax DV-100

Nilzor

Anbefalte innlegg

Overraskende vanskelig å finne brukeromtaler av denne DVD-spilleren som er en av Komplett.no's to billigste DVD-spillere (Mustek har de andre).

Er det noen som har denne spilleren og kan fortelle litt om den? Spesielt interessert i MP3-støtten. Tar den underkataloger? Filnavn på mer enn 8 tegn? Hatt problemer med brente medier (det være seg CD-R/RW/DVD-R)? Er LCD-displayet bra? Kan man browse en MP3-cd lett uten å ha på TVen?

Er ellers interessert i alle positive og negative kommentarer knyttet til denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
www.dvdrhelp.com

- Ikke særlig vanskelig, det da.

Svarer de omtalene på noen av spørsmålene mine? Nei.

Dvdrhelp.com var det første stedet jeg sjekka. Har også sjekka dvd.box.sk, google.com og ca 30 av treffene jeg fikk der (svenkse, tyske sites, Eltax' hjemmeside, etc). Derfor jeg sa "Overraskende vanskelig".

Siden Eltax tydeligvis ikke er et spesielt stort merke internasjonalt sett, tenkte jeg kanskje norske brukere har vel så mye erfaring som "det store utlandet", siden den tross alt er så billig på komplett. På Hardware.no treffer jeg mange norske brukere, håper jeg. Andre forslag til hvor jeg kan finne info taes imot med takk.

Lenke til kommentar

Dersom du ikke finner noe informasjon der, må du nok lese litt nøyere:

Jeg finner i alle fall følgende informasjon der:

Spilleren støtter:

• CDR
  • CDRW
  • DVD-R
  • DVD-RW
  • DVD+R
  • DVD+RW
  • MP3 long filename support
  • MPEG1/2 ISO, plays MPEG1/MPEG2 files with no authoring
  • Kodak Picture CD/JPG image support
  • MP3 VBR 196kbit/s
  • O.s.v.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...