Gå til innhold

Oktoberfest 2014 - twoeyes - Sony RX1 35mm

Anbefalte innlegg

5. oktober: Flotte farger og fin DoF. God komposisjon.

7. oktober: Veldig spennende komposisjon. Bra sett. Flotte farger og fin DoF. Flott dybde og veldig fin symmetri i bildet.

10. oktober: Første spoilerbildet likte jeg best her: Veldig stilig. Flotte farger og fin dybde. God komposisjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må egentlig si meg enig med Substitute om 10/10. Hovedbildet var perfekt utført, men spoilerbildene hadde flotte dybdevirkninger med de korridorene. Og selv om det siste spoilerbildet var mer renskåret, så var dybdevirkningen aller mest frapperende på det første spoilerbildet.

Lenke til kommentar

Takk for alle kommentarer!

10. oktober: Første spoilerbildet likte jeg best her: Veldig stilig. Flotte farger og fin dybde. God komposisjon.

Museet er jo fullt av ferdigkomponerte og lyssatte motiver:-) Synes selv det var vanskelig å velge en favoritt, bildene fungerer nok best som serie.

11.oktober, ett til fra Køben:

f/5 - 1/640 - ISO 100

15355751468_2a408b99bc_z.jpg

Endret av twoeyes
Lenke til kommentar

Duckshot nummer 2 er enda bedre enn nummer 1. Også mye på grunn av surrealistiske speilinger av trærne.

I dag(/natt) har det vært kjølig ser jeg. Her har du benyttet barberbladtynt fokusplan for å unnga at rimet smelter. Flott med bokeh-sirkler som funkler i solen.

Lenke til kommentar

Mulig stitching ikke er i tråd med oktoberfestintensjonene, men, men:

20.oktober:

f8 - 1/80s - ISO 200, stitch av to opptak.

15398824738_7816709e86_z.jpg

Verdensteatret er Norges eldste kinobygning som fortsatt er i drift. Den er i hovedsak intakt både utvendig og innvendig. Bygningen ble fredet i 1994, og var da landets første fredete kino.

Et bilde til fra Storgata i lav oktobersol i dag:

15590777982_c100d1cc4c_z.jpg

Endret av twoeyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...