Ant0ni0 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei! For nesten 4 uker siden så bestilte jeg 3 varer fra Gamezone.no. 1 uke etter bestillingen så kontaktet jeg kundeservice og spurte om de hadde sendt pakkene enda. Kundeservice sa at pakken hadde blitt sendt dagen etter og burde ha dukket opp for lenge siden. Jeg kunne ikke vente noe mer siden disse skulle være gaver. Så kjøpte varene fra Gamestop isteden. Kundeservice sa at jeg kunne returnere varene tilbake når de hadde ankommet. Varene var sendt i samme pakke. De ble sendt som brevpost. Nå har det nesten gått 1 måned og varene har enda ikke ankommet! Jeg spurte dem om det var noe som kunne gjøres, som å sende et etterlysnings skjema eller noe lignende. De sa at de hadde vært i kontakt med Posten, og at spillene var lagt i en gul konvolutt med alle 3 varene oppi. Om konvolutten hadde forsvunnet, så var det ingenting de kunne gjøre. Nå er jeg skikkelig forbannet! Jeg har brukt opp mer enn 1000 kr på ingenting! Også har ikke Gamezone prøvd å hjelpe en gang! De har ikke svart på de 2 siste mailene jeg skrev til dem. Etter å ha lest litt på nettet, så har jeg forstått at det er selgeren sitt ansvar at kjøperen mottar varen. Men de på Gamezone gir blaffen i det! Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg klage til forbrukerrådet? Vil det hjelpe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kontakt forbrukerrådet, det er gamezone sitt ansvar at varen kommer frem. Det skal ikke være noe sjansespill om du får pakken eller ikke. Ellers må jeg si at jeg handlet en gang på gamezone, heller ikke da kom pakken frem. Fikk riktignok ordnet opp på bare noen få måneder.. Kontakt forbrukerrådet så regner jeg med at det blir en ordning på det. 2 Lenke til kommentar
Ant0ni0 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Kontakt forbrukerrådet, det er gamezone sitt ansvar at varen kommer frem. Det skal ikke være noe sjansespill om du får pakken eller ikke. Ellers må jeg si at jeg handlet en gang på gamezone, heller ikke da kom pakken frem. Fikk riktignok ordnet opp på bare noen få måneder.. Kontakt forbrukerrådet så regner jeg med at det blir en ordning på det. Takk for svar Skal jeg bare sende et klageskjema? Veldig kjipt at Gamezone ikke gidder å hjelpe. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 bare å fylle det ut først som sist. Gamezone gir deg jo åpenbart ikke det du har krav på Lenke til kommentar
Ant0ni0 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Tusen takk! Da skal jeg få gjort det imorgen tidlig, så får jeg håpe at det blir ordnet opp fortest mulig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Til opplysning: Det aklla sier følger av forbrukerkjøpsloven § 7: Levering skjer når tingen overtas av forbrukeren.. Kan være greit å vite. Skjerpings til Gamezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå