Gå til innhold

Ikke mottatt pakke (Gamezone)


Ant0ni0

Anbefalte innlegg

Hei!

 

For nesten 4 uker siden så bestilte jeg 3 varer fra Gamezone.no. 1 uke etter bestillingen så kontaktet jeg kundeservice og spurte om de hadde sendt pakkene enda. Kundeservice sa at pakken hadde blitt sendt dagen etter og burde ha dukket opp for lenge siden.

 

Jeg kunne ikke vente noe mer siden disse skulle være gaver. Så kjøpte varene fra Gamestop isteden. Kundeservice sa at jeg kunne returnere varene tilbake når de hadde ankommet. Varene var sendt i samme pakke. De ble sendt som brevpost.

 

Nå har det nesten gått 1 måned og varene har enda ikke ankommet! Jeg spurte dem om det var noe som kunne gjøres, som å sende et etterlysnings skjema eller noe lignende. De sa at de hadde vært i kontakt med Posten, og at spillene var lagt i en gul konvolutt med alle 3 varene oppi. Om konvolutten hadde forsvunnet, så var det ingenting de kunne gjøre.

 

Nå er jeg skikkelig forbannet! Jeg har brukt opp mer enn 1000 kr på ingenting! Også har ikke Gamezone prøvd å hjelpe en gang! De har ikke svart på de 2 siste mailene jeg skrev til dem. Etter å ha lest litt på nettet, så har jeg forstått at det er selgeren sitt ansvar at kjøperen mottar varen. Men de på Gamezone gir blaffen i det!

 

Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg klage til forbrukerrådet? Vil det hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kontakt forbrukerrådet, det er gamezone sitt ansvar at varen kommer frem. Det skal ikke være noe sjansespill om du får pakken eller ikke.

 

Ellers må jeg si at jeg handlet en gang på gamezone, heller ikke da kom pakken frem. Fikk riktignok ordnet opp på bare noen få måneder..

 

Kontakt forbrukerrådet så regner jeg med at det blir en ordning på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kontakt forbrukerrådet, det er gamezone sitt ansvar at varen kommer frem. Det skal ikke være noe sjansespill om du får pakken eller ikke.

 

Ellers må jeg si at jeg handlet en gang på gamezone, heller ikke da kom pakken frem. Fikk riktignok ordnet opp på bare noen få måneder..

 

Kontakt forbrukerrådet så regner jeg med at det blir en ordning på det.

 

Takk for svar

 

Skal jeg bare sende et klageskjema?

Veldig kjipt at Gamezone ikke gidder å hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...