slettetslettet Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hei. Er det noen som har erfaring med dette tastaturet? Er det en ulempe og ikke ha bakgrunnsbelysning? Hva med størrelsen på knappene? (Vil ikke ha svar fra sånne Razer Haters som bare er imot Razer av prinsipp) Takk Endret 1. oktober 2014 av DenSomHjelperDeg Lenke til kommentar
papusan Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Min sønn bruker dette tastaturet til spilling. Jeg HATER dette tastaturet pågrunn av at det bråker så JÆVLIG. Selv om han lukker døra si på sitt soverom og jeg gjør det samme, det hjelper ingenting. Har veldig lyst til og KNUSE dette tastaturet, og kjøpe noe annet. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Et av de beste tastaturene IMO med tanke på bruksopplevelse og design. Endret 2. oktober 2014 av BadCat Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Bedre tastatur: Qpad Mk85 / Logitech 710+ steelseries 6GV2 er også godt, men de har helt mongo norsk layout så de får stryk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå