Ragnar115 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei, Har sett på noen få steder at prisene ligger på 10K. Synes personlig det er kjempe kjempe dyrt. har fra før Mørkekjøring, moped, trafikkikalt. I tilegg var det kjempe langt vekke.Så nå spør eg dere, hvor kan eg ta lappen og hva ligger prisen på? Helst så billig som mulig. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 jeg betalte 6k for selve lappen, og 2k for leie av snøskuter. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 10k var vel litt i overkant dyrt. Jeg tok snøscooterlappen i vinter og betalte 6,5K (brukte egen scooter). Tror det er ett par tusen i leie av scooter om du ikke har egen. Du vet du kan bruke hvilken som helt snøscooter til kjøringa, uavhengig av motorkraft så lenge den er registrert og ikke trimma. Hvor er det du bor når de har så vannvittig høy pris på lappen??? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 10k var vel litt i overkant dyrt. Jeg tok snøscooterlappen i vinter og betalte 6,5K (brukte egen scooter). Tror det er ett par tusen i leie av scooter om du ikke har egen. Du vet du kan bruke hvilken som helt snøscooter til kjøringa, uavhengig av motorkraft så lenge den er registrert og ikke trimma. Hvor er det du bor når de har så vannvittig høy pris på lappen??? Bergen, trudde eg skrev da i selve innlegget xS Eg har ikkje egen snøscooter, tar lappen i forbindelse med at den kan bli brukt når eg er i rødekors (hold på med å ta utdannelse gjennom rødekors som hjelpekorps. vært innom ein del ulike sider, men ikkje klart å finne ein relativt billig pris. 6500 er jo ok, men blir gjerne 8500++ når man ikkje har snø.scooter. Og eg vet vel ikkje om noen eg kan låne kostnadsfritt av. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvis du tar den i regi av røde kors blir det noe annet. Men nå er det jo fare for at dere får scooterløyper snart nede i sør så da bøir det kanskje billigere etter hvert. Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 scooterforum.no vil kunne hjelpe med spørsmål rundt snøscootere, dedikert forum for slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå