Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Snøscooter

Anbefalte innlegg

Hei,

Har sett på noen få steder at prisene ligger på 10K. Synes personlig det er kjempe kjempe dyrt. har fra før Mørkekjøring, moped, trafikkikalt. I tilegg var det kjempe langt vekke.

Så nå spør eg dere, hvor kan eg ta lappen og hva ligger prisen på? Helst så billig som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10k var vel litt i overkant dyrt. Jeg tok snøscooterlappen i vinter og betalte 6,5K (brukte egen scooter). Tror det er ett par tusen i leie av scooter om du ikke har egen. Du vet du kan bruke hvilken som helt snøscooter til kjøringa, uavhengig av motorkraft så lenge den er registrert og ikke trimma. Hvor er det du bor når de har så vannvittig høy pris på lappen???

Lenke til kommentar

10k var vel litt i overkant dyrt. Jeg tok snøscooterlappen i vinter og betalte 6,5K (brukte egen scooter). Tror det er ett par tusen i leie av scooter om du ikke har egen. Du vet du kan bruke hvilken som helt snøscooter til kjøringa, uavhengig av motorkraft så lenge den er registrert og ikke trimma. Hvor er det du bor når de har så vannvittig høy pris på lappen???

Bergen, trudde eg skrev da i selve innlegget xS

Eg har ikkje egen snøscooter, tar lappen i forbindelse med at den kan bli brukt når eg er i rødekors (hold på med å ta utdannelse gjennom rødekors som hjelpekorps.

vært innom ein del ulike sider, men ikkje klart å finne ein relativt billig pris. 6500 er jo ok, men blir gjerne 8500++ når man ikkje har snø.scooter. Og eg vet vel ikkje om noen eg kan låne kostnadsfritt av.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...