Lorentzt Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvis jeg har forstått noen tråder riktig bør jeg kjøpe Windows 8.1 i stedet for Windows 7 hvis jeg bygger ny gaming pc. Regner med 64bit versjonen er et must. Må man ha Norsk versjon for å få norsk språk, eller kan det lastes ned til engelsk versjon med språkstøtte nedlasting (eller noe i den dur)? Mvh Lorentz Lenke til kommentar
Pungoter Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Opplever faktisk at Windows 7 er langt bedre, synes Windows 8 generelt blir altfor rotete og forvirrende når jeg helst vil bare ha en avslappende gaming kveld. Men selvsagt er dette noe du burde kjenne på selv... Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 objektivt sett er win 8 best. Engelsk versjon er best mtp. support og google. Lenke til kommentar
medkorki Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg leste at det er bare 1-2 fps forskjell mellom win7 og win8. Testet med gtx 970. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 I win 8 kan alle versjoner laste ned Norsk språkpakke I win 7 er det vell bare Ultimate og Enterprise? Win 10 kommer snart, og er etter rykter gratis for de som har Win 8 Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) For min del blir det Windows 7, dåg Home Premium sånn helt greit. Anbefaler mest W7 Ultimate! Win 8 har jeg ikke så mye erfaring med, for min del uvant og rotete. Men helt grei, liker som sagt w7 best. Og helst engelsk språk(som sagt over bedre support iforhold til feilmeldinger etc. Min mening ivertfall! Seff også 64 bit windows Windows 8 fungerer jo også, så lenge en blir vant til den, foretrekker windows 7 best med tanke på at jeg har brukt den så lenge at jeg har godt vendt meg til den, enklere i oppsettet etc. Endret 1. oktober 2014 av Heinza7 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Win 10 kommer snart, og er etter rykter gratis for de som har Win 8 Vel verdt å ta med i vurderingen her. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Win 10 kommer snart, og er etter rykter gratis for de som har Win 8 Vel verdt å ta med i vurderingen her. Jupp, bruker Win10 Preview ATM, digger det Lenke til kommentar
DagErlend Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er det ikke også sånn at direct x 11,2 kun støttes av Windows 8. Synes ellers det er morsomt at folk annbefaler Windows 7 for så og si at de har ingen erfaring med 8.. Hadde helt klart gått for Windows 8, blir det for "rotete" kan du installere en start meny frem til Windows 10 kommer, som du får gratis oppgradering til dersom du går for 8 ern. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hadde helt klart gått for Windows 8, blir det for "rotete" kan du installere en start meny frem til Windows 10 kommer, som du får gratis oppgradering til dersom du går for 8 ern. Kilde? Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Last ned win 10 Preview Det er gratis og du får prøve det før du bestemmer deg. Det er ikke bekreftet enda fra Microsoft at win 10 blir gratis oppgradering fra win 8 og hvis det blir det så blir det ikke på oem lisenser http://www.sweclockers.com/nyhet/19399-windows-9-gratis-endast-for-vissa-anvandare-av-windows-8 Endret 2. oktober 2014 av Mantaturbo 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Last ned win 10 Preview Det er gratis og du får prøve det før du bestemmer deg. Det er ikke bekreftet enda fra Microsoft at win 10 blir gratis oppgradering fra win 8 og hvis det blir det så blir det ikke på oem lisenser http://www.sweclockers.com/nyhet/19399-windows-9-gratis-endast-for-vissa-anvandare-av-windows-8 Dog ikke så god AMD støtte ATM... Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Takk for gode tilbakemeldinger. Litt usikker enda om det blir å prøve Windows 10 eller om jeg går for 8.1. Heller vel litt til å prøve 10'ern først å se. Mvh Lorentz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå