Uferdig Setnin Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Jeg har en litt eldre flatskjerm og jeg har konsollene nevnt i tittelen, men jeg trenger kabler ifra konsollene til tvn. Må ha fått tak i noe før den 13, noen som vet hvor jeg får kjøpt? Ebay er uaktuelt siden de kjappeste de kan levere til en fornuftig pris er den 15. Budsjett pr kabel er på en hundrelapp. Mvh Daniel L. aka Noxz Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Bump - Halp pls Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) NES bruker vanlige RCA-kabler. En til bilde og en til lyd (mono). Disse får du som regel på Elkjip, expert, euroniks, biltema, europris etc. Og jeg tror SNES og N64 bruker samme videokabel, men denne er litt spesiell. Endret 2. oktober 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Da satser jeg på SCART til RCA Det bør vel fungere? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Egentlig ikke. Du må ha RCA til SCART. Eventuellt en med bryter på SCART-pluggen for å velge retning. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 Egentlig ikke. Du må ha RCA til SCART. Eventuellt en med bryter på SCART-pluggen for å velge retning. Ja, det er en bryter på selve scart pluggen, da er jeg klar for 5 dagers lan party Takker for at du alltid hjelper meg (Y) :3 Mvh Daniel L. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 NES bruker vanlige RCA-kabler. En til bilde og en til lyd (mono). Disse får du som regel på Elkjip, expert, euroniks, biltema, europris etc. Og jeg tror SNES og N64 bruker samme videokabel, men denne er litt spesiell. Vet ikke hvordan det er med RCA, men NES og SNES bruker samme RF-modulator, Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 RF bør en unngå så langt det lar seg gjøre. Værre kvalitet enn det får du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå