ærligøs Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg er visst litt treg og forsto ikke det siste. Hva var poenget? 2 Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Gay . Repressed uuugh. Such homophobe. wow. De er ateistiske misjonærer som sprer Richard Dawkins, Sam Harris og Christopher Hitchens budskap ^_^ Vil du bli en ateist? Om du vil kan vi møtes så kan jeg snakke mer med deg om ateisme. Og vår felles forståelse på hvordan vi ser verden. Men religiøse..uuugh. Vrangforestiller de altså, de er så onde med de ordene...uuuug repressed :O Fundies ruin this soil we walk on arrgh. So join in atheism and be fresh Endret 1. oktober 2014 av Dani2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Litt for planlagt til at det er gøy å se på desverre. Hadde vært festlig om de gikk dør til dør i ett religiøst samfunn 3 Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Litt for planlagt til at det er gøy å se på desverre. Hadde vært festlig om de gikk dør til dør i ett religiøst samfunn Det ville vært gøy for dem å sett . Hehe. Endret 1. oktober 2014 av Dani2 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tror Otto Jespersen hadde et innslag hvor han gikk fra dør til dør og ville ta troen vekk fra folk. Ok, så det var hentydning til homofili det dreide seg om. Jeg ble bare forundret over at noen skulle bli sint over at de fikk tillatelse til å røre ved noen. Ble også forvirret over at en slik tillatelse ble gitt. Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Tror Otto Jespersen hadde et innslag hvor han gikk fra dør til dør og ville ta troen vekk fra folk. Ok, så det var hentydning til homofili det dreide seg om. Jeg ble bare forundret over at noen skulle bli sint over at de fikk tillatelse til å røre ved noen. Ble også forvirret over at en slik tillatelse ble gitt. I know right. Fundies are repressing people. Bravery level increases!!! Endret 1. oktober 2014 av Dani2 Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ikke bland Gabe opp i denne driten. Lenke til kommentar
Dani2 Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Endret 2. oktober 2014 av Dani2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå