Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Dedikert GPU

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har ein multicom xishan 13'' med eit dedikert skjermkort. Og eg treng hjelp til å bruke dette kortet. Pcen bruker alltid det integrerte skjermkortet på default og eg har prøvd diverse instillingar både på intel sine program og på nvidia sine program.

Her er noko av det eg har prøvd:
Skifta globale instillingar til NVIDIA høy ytelse

Skifta berre enkelt spel til NVIDIA høy ytelse

Har oppdatert drivera / nedgradert til tidlegare versjonar

avinnstallert spel / drivar

Åpna spel i admin, og "Kjør med" - NVIDIA Høy ytelse.

Det sist nemnte fungerer med minecraft, men ikkje med andre spel.

Har nokon ein løysning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg har ein multicom xishan 13'' med eit dedikert skjermkort. Og eg treng hjelp til å bruke dette kortet. Pcen bruker alltid det integrerte skjermkortet på default og eg har prøvd diverse instillingar både på intel sine program og på nvidia sine program.

Har nokon ein løysning?

Det skal jo bruke det dedikerte skjermkortet når du spiller noe krevende. Den bruker den integrerte GPUen når du ikke gjør noe visuelt krevende.

Lenke til kommentar

Hei!

Har nokon ein løysning?

Det skal jo bruke det dedikerte skjermkortet når du spiller noe krevende. Den bruker den integrerte GPUen når du ikke gjør noe visuelt krevende.

Den bruker det integrerte på spel som Metro 2033, shadow of mordor, borderlands etc. Den bruker alltid det integrerte sjølv om spelet er "Krevande"

Lenke til kommentar

BIOS har eit veldig begrensa mengd av alternativ. Og ingen av dei alternativa har noko om PCI-E slots eller liknande.

Ja eg er sikker. har kjøyrt diverse verktøy under spela som ser aktiviteten til skjermkortet og det er heilt av. på spel som shadow of mordor der ein viser hvilke av skjermkorta som blir brukt blir det alltid vist "Intel HD graphics 4600"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

har prøvd det ja, men er litt det same problemet som han hadde. Innstillingane eg har endra på blir tilbake til default når eg går innpå kontrolpanelet til nvidia igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...