finnipinni Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har lasta den ned. Gikk på litt over en halv tima da, men det jeg lurer på er om man kan legge inn den ISOen på en helt ny SSD ?Eller må jeg legge den inn på en Pc jeg har W8.1 på ? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 ISO-et bør kunne brukes til en helt fersk installasjon ja. Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Takk - da prøver jeg i morgen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Bare husk at dette abslutt IKKE er noe man bør bruke på en pc du bruker daglig. Den kan inneholde en rekke feil, bugger, sikkerhetsrisikoer osv. Helt greit til testing, men ville ikke brukt type nettbank, kortinfo, passord osv der uten videre. PS! Den vil også slutte å fungere 16.04.2015. Greit å vite. Endret 1. oktober 2014 av myhken 1 Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Var jo med på alle preversjoner av W8 i sin tid, og den var stabil hele tiden her. Ikke sikkert denne er det.Har trøbbel med å motta mail fra MS (produktkoden )på en av telenorkontoene mine, så jeg måtte hoppe over verifiseringskoden.Håper det går bra.Fra Aula til cusomizing tok det et kvarters tid på denne AMD med 1.8GHz APU.Er ikke noen åpenbar forskjell fra W8.1 å merke sånn med en gang iallfall. Alt er på plass.USB3 kontakten virket ikke - helt død - i W8.1 - det gjør den i W 10 ! Det er bare å installere folkens, men store forandringer har jeg ikke oppdaget etter 30 min bruk. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Helt greit til testing, men ville ikke brukt type nettbank, kortinfo, passord osv der uten videre. Hvis du har sjekket internet explorer: Tror jeg det ikke er åpenbart sikkerhetsrisiko å bruke dette, men være litt skeptisk kan være lurt. Større sansynlighet for programmet crasher eller henger seg tror jeg. Men må innrømme fildeling er sikkerheten dårlig, på en annen pc kom jeg inn på windows 10 uten passord, kun koblet trådløs, så ikke bruk windows 10 på åpent nettverk. Endret 4. oktober 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Uansett anbefales det aldri at man bruker slike versjoner på produksjons pcer. Du får klare advarsler om det der du laster ned Preview versjonen. Men folk velger jo selv. Jeg bruker VmWare. Lenke til kommentar
Snabel@ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Windows 10 installert på laptop'n, alle drivere - bortsett fra chipsett driverene ble installert automatisk... Snabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå