Uferdig Setnin Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Hvilket 'hovedforum' kan jeg poste at jeg designer og selger russelogoer? Meget usikker på hvor jeg kan poste det :3 Mvh Daniel Larsen aka Noxz Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Ingen da kjøp og salg ikke er lov her. Prøv finn.no, facebook eller noe annet. ellers er forøvrig 'halp' en helt elendig tittel, prøv bedre neste gang. Endret 1. oktober 2014 av aklla Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Finn torget, egen hjemmeside eller enda bedre - en avtale med noen russefirma om promotering. Endret 1. oktober 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Okei da så, hva med å lage en egen tråd for kjøp salg her? :3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kjør på, den blir garantert slettet raskt og jeg tipper du får advarsler ettersom du vet det ikke er lov... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det å lage en egen tråd for kjøp og salg endrer da vitterlig ikke punktet om at kjøp og salg ikke er lovlig på forumet med mindre noe annet er angitt i kategorien. Les retningslinjene:1. Innleggets Innhold Kjøp og salg på forumet er forbudt, med mindre annet er angitt i kategorien. Det samme gjelder for annonser.Hvis du er uenig i denne regelen, så kan du lage en tråd om det i Tilbakemeldinger til forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå