locoboy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 prøvde å koble en jabra og en sony bluetooth headsett til ps4 uten hell, er det slik at ps4 støtter ikke bluetooth headsetts??? det greia som fulgte med i pakken er meget skrøpelig, ubehagelig, og lyden suger big tme. Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hei! Sjekk her for svar: http://www.gamespot.com/forums/playstation-discussion-1000002/does-the-ps3-bluetooth-headset-work-with-the-ps4-31529339/ Som under her sagt er det derfor det er sånn med ditt headsett ps4 har egne kombitable headset for at de som vanlig skal tjene penger på forbrukeren! :/ Endret 2. oktober 2014 av Heinza7 Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sony skal vel tjene mest mulig ved å tvinge deg til å kjøpe nytt headset hvis du vil ha trådløst.. Lenke til kommentar
tshansen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Når det er sagt, så har jeg Playstation sitt gold trådløse headset... Dette er helt fantastisk, og definitivt det beste gaming headset'et jeg har hatt. (jada, jeg har hatt turtle beach osv) Der finnes mange videoer av det på nettet. Der får du høre lyden av mic'en når det er koblet til pc. Da virker det som det er litt støy i mic'en. Dette er ikke tilfelle når du spiller på ps4. Alle jeg spiller med hører meg klart og tydelig, uten støy.... og samme er det tilbake fra de andre! Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå