agskaali Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei, Som det står i tittelen så har jeg store problemer med at flere spill går bare rett og slett sort med en gang jeg prøver å skru på fullskjerm, jeg vet at de fortsatt kjører i bakgrunnen pga jeg fortsatt kan høre lyder osv når jeg beveger musen. Jeg har en stor mistanke om at dette er pga jeg har 3 skjermer hvor 2 står vertikalt på hver sin side av hovedskjermen men jeg har fortsatt ikke funnet en løsning. Så hvis du har noen formeninger eller vært borte i dette problemet selv, plz holla, begynner å bli vilt lei å kjøre alt i windowed mode... Noen av spillene jeg har problemer med: - Watch Dogs - Batman Arkham City/Origins - Skyrim - Bioshock Infinite Specs: Windows 8.1 Pro N 64-bit Intel Core i5 4670K @ 3.40GHz Corsair Vengeance Pro 16GB AsusNVIDIA GeForce GTX 770 2GB Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97N-WIFI Samsung SSD 840 EVO 500GB Skjermene: DELL U2212HM (1080x1920@60Hz) DELL U2414H (1920x1080@60Hz) - Hovedskjerm DELL U2212HM (1080x1920@60Hz) Please help Diskusjon.no, you're my only hope. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Trekker du skjermbildet ut på alle 3 skjermene? Prøvd å tilpassa skjermbilde og oppløsning til kun én skjerm og kjørt opp i fullskjerm? Det er veldig vanlig at fullskjerm ikke kan benyttes over flere skjermer når skjermene ikke står i samme modus. Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Hei, Nei, jeg vil bare ha fullskjerm på den skjermen i midten, det er den skjermen jeg gamer på. De ved siden lar jeg som regel la stå på internett side/steam/musikk Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 BUMP igjen! Ingen som vet noe som helst om dette? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har hart store problemer med multidisplay med aloe driver etter 327.23. Prøvde nyeste driver senest i forrigårs, men skifta raskt tilbake til 327.23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå