Adrax Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Typisk.. Den ene kampen jeg ikke kan få med meg pga. jobb, så herjer Arsenal med Gala.. Welbeck kommer til å bli en stor spiller Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Poenget er bare at all drittslengingen han har fått opp igjennom har vært latterlig. Tja da har vi helt forskjellige meninger, jeg synes alt skrytet og tilliten han har fått uten å prestere er helt latterlig. Han glimter tidvis til, men han har aldri prestert over tid. Endret 1. oktober 2014 av Apox Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er sånt om skjer når spillere blir brukt feil og alt for sjeldent, noe både Welbeck og Kagawa kan skrive under på, sistnevnte herjer jo for Dortmund noe Welbeck også gjorde i dag. Han har absolutt potensiale til å bli en spiller i verdensklasse, men det vil tiden vise. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Han var jo ganske god i CL for oss også om jeg ikke husker feil. Ikke i PL. Som spiss. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sett målene og de viktigste situasjonene nå, og min konklusjon er følgende: - Ekstremt enkle mål for oss, fortsatt artig med hattrick på Welbeck. Fire mål på fire kamper nå. Måtte det bare bli enda flere! - Gala-fansen er tragisk. Tyrkisk fotball er tragisk, men hvordan fikk de med seg alt det der inn? Når jeg var på Emirates så ble vi sjekket... - Polakken er urutinert, men faen det må bli slutt på rødt kort OG straffe. Det er så hinsides unødvendig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå