MrVilla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei Noen som kan anbefale en billig men grei stillbar blitz til dette kameraet? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Se etter en brukt Canon SpeedLite 430EX II. Spørs hva du mener med billig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvis du ønsker og bruke en blits på auto er nok Canon 430EX det mest fornuftige kjøpet, helst burde du prøve og få kjøpt versjon 2 "430 EXII" siden den er endel bedre en versjon 1. Både foto.no og finn.no har gode bruktmarked for blits. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Takker for svar! Ser at Stavanger foto har et brukt til salgs for 1400 og det virker jo bra! Da kan jeg stikke innom og høre litt med dem:) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Til 1400.- må det være generasjon 2, hvis ikke er det et dårlig kjøp, og sjekk at det ikke er irring i batterirommet, det hender hvis batteriene har stått i meget lenge at de begynner å svette og ødelegger kontaktene. Endret 1. oktober 2014 av Nautica 1 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 Til 1400.- må det være generasjon 2, hvis ikke er det et dårlig kjøp, og sjekk at det ikke er irring i batterirommet, det hender hvis batteriene har stått i meget lenge at de begynner å svette og ødelegger kontaktene. Takker for tipset, ser at det er Canon Speedlite 430EX II. Regner med at det er versjon 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gikk for en Canon Speedlite 430EX II selv og er kjempe fornøyd! Har flere funksjoner på den blitzen enn på en sveisiskt lommekniv og "metter" nesten ethvert rom med lys. Kan rettes i alle rettninger unntatt rett ned og jobber perfekt i samarbeid med kameraet (har et 70D kamera), både med lysmåling og mettning. Som sagt, jeg er kjempefornøyd med min Canon Speedlite 430EX II ihvertfall og kan ikke annet enn å anbefale den til andre heller (kjøpte det nytt jeg da.. ) Blir knivskarpe bilder uten skremmende skygger, som det har lett for å bli med popup blitzen... Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Yongnuo YN-565 er også et bra valg. Det er en Kinakopi som gir mer lys enn 430 EX II, men den har ikke samme mekaniske kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå