Rmatt Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Bruker: Rmatt Deltakernivå: Pingle Utstyr: Sony a6000 og Samyang 14mm f/2.8 Første gang jeg prøver meg på et manuellt objektiv, så da blir det pingle i år! Endret 2. oktober 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) 1. bilde. Shira! by Rune Mattsson 2011, on Flickr Iso 100 - 1/400 - f/2.8 Endret 2. oktober 2014 av Rmatt 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det ble en ganske spesiell komposisjon.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Manuell optikk ruler. Ble nesten majestetisk dette med hund og tre ruvende i terrenget. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Flott start! Tror ikke du får problemer med manuell optikk. For min del hadde jeg vært livredd en så vid fast brennvidde gjennom måneden, men har sett landskapsbildene dine tidligere og tviler ikke på at du klarer det. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Takker for kommentarer BarmeyGumble, ikke bare manuellt objektiv som er ei utfordring, men også at det er mye vidvinkel. Endret 2. oktober 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Her ble det litt tull! Endret 2. oktober 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Bilde 1 var en fulltreffer. Flott hund. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg likte bildet veldig godt. Flotte høstfarger. God komposisjon med lavt perspektiv som får hunden til å ruve i landskapet og veldig flott hund. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Stilig komp på bilde 1! Liker! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Flott start synes jeg, det lave kamerastandpunktet som gir silhuettene til hunden og treet. Fine farger også. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Bilde 1 var en fulltreffer. Flott hund. Takker Jeg likte bildet veldig godt. Flotte høstfarger. God komposisjon med lavt perspektiv som får hunden til å ruve i landskapet og veldig flott hund. Takker Stilig komp på bilde 1! Liker! Takker Flott start synes jeg, det lave kamerastandpunktet som gir silhuettene til hunden og treet. Fine farger også. Takker Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Bilde 2. Gyldent tre! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 2 Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Flott motlysbilde, Samyangen ser ut til å håndtere motlyset bra. Lurer på om jeg ville prøvd å gå enda litt tettere på treet mot en lavere horisont for å prøve å redusere den mørke flaten til venstre. Endret 6. oktober 2014 av twoeyes Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Meget pent "golden hour"bilde. Treet ble meget fint. Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nr. 2 ble nok et vakkert landskapsbilde i all sin enkelhet. Veldig bra! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser ut til at Samyangen trives på A6000 Har du byttet plattform? Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Flott motlysbilde, Samyangen ser ut til å håndtere motlyset bra. Lurer på om jeg ville prøvd å gå enda litt tettere på treet mot en lavere horisont for å prøve å redusere den mørke flaten til venstre. Takker Ser den og jeg prøvde å få sola mer til venstre, men det ville seg ikke Meget pent "golden hour"bilde. Treet ble meget fint. Takker Nr. 2 ble nok et vakkert landskapsbilde i all sin enkelhet. Veldig bra! Takker Ser ut til at Samyangen trives på A6000 Har du byttet plattform? Samyangen trives på a6000 og jeg trives faktisk med manuell fokus Har byttet plattform igjen ja! Da kameraet måtte på rep og det tok så lang tid kjøpte jeg a6000. Kunne jo ikke være fri for kamera! Men overraskende nok likte jeg a6000 så godt at det ble det som ble med ut på tur! Så nå blir det mer sony Endret 7. oktober 2014 av Rmatt Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Flott bilde med solglimtet som ekstra krydder. Lyset får skikkelig frem rødfargen i treet. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Bilde 3. På toppen av Steinfjellet! by Rune Mattsson 2011, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå