Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg synes kirken bør gifte bror og søster

Dani2

Anbefalte innlegg

Virker som Fjell har glemt passordet sitt til diskusjon.no og startet en ny bruker...

Har du noe imot Fjell, Sephiroth :whistle:

Nei, det har jeg ikke. Jeg bare påpeker likheten i språk, form, og tematikk i dine innlegg og brukeren Fjell sine. Det er da for meg nærliggende å anta at dere er den samme brukeren. Brukeren Fjell har nok havnet på ignore listen til ganske mange her på forumet, så jeg skjønner det litt om han ville ønsket seg en ny start. Noe av det første du gjorde med denne nye brukeren din "Dani2" var å kritisere en bruker som kritiserte Fjell, deretter starter du en haug av tråder i samme ånd som Fjell tidligere har gjort. Så, er du den samme brukeren som står bak brukernavnet Fjell også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope. Det må nok være en tilfeldighet. Men uff, er kjipt å skaffe seg uvenner selv om man kan være uenig i diskusjoner. Selv om det er mest viktigst å hjelpe på problematikk og ikke søke etter trøbbel. Tror kanskje noen folk tar ting for nært og alvorlig. Man må kunne le litt av og til :D

Lenke til kommentar

For min del må gjerne søsken kunne gifte seg. Hvem man elsker har strengt talt ingen noe med.

Nå er det ikke gitt at man gifte seg hvis man elsker hverandre.

Det har du helt rett i. Men om man ønsker å gifte seg med sin egen søster, eller andre i nære relasjoner, så skal det være opp til individene og bestemme.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...