Vatjusi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Å skrive på diskusjon.no at en tenker å diske opp en middag for 2 om to uker.For å se hvem som dukker opp. Førstemann til mølla?Altså, dette er ikke om noe mer enn en invitasjon til samtlige om noen virkelig ønsker å ta det bokstavelig og har lyst til å komme på middagsbesøk hos meg, for å bare se hva som skjer. (Er vel derfor jeg skriver dette og regner jeg med, for å se hva som skjer). Er mann forresten.Og invitasjonen er ikke rettet mot noen som helst altså og det er selvsagt ingen påmelding, det er kanskje det som ville ha gjort det litt spennende. Den er ikke rettet til noen som helst egentlig, samtidig er den rettet til alle, men ikke noe mer til den ene enn den andre. Og dette er en diskusjonsforum, så uavhengig om jeg hadde vært anonym eller ei, så hadde ikke dette vært en alvorlig invitasjon. Jeg hadde ikke forventet at noen hadde dukket opp heller, jeg hadde forventet en diskusjon da, i den tråden jeg skrev det i. Men spørmålet mitt blir så; Hva burde jeg egentlig forvente av noe slikt da, hvis jeg hadde skrevet en seriøs invitasjon til alle, selv om invitasjonen tilsa at det blir kun en intim middag for 2. Hva tenker dere? HVIS det hadde blitt gjort.. hva burde jeg ha forventet? Endret 1. oktober 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 tja, hva er det til middag? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 tja, hva er det til middag? Samme tenkte jeg. Haha. Og hva gjør du hvis det dukker opp flere på døren? Trekker du lodd, kaster mynt, velger ut i fra utseende? ? Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Tja, hva med en grandiosa? Den med kjøttdeig og løk. Nei, men jeg kunne ha laget signaturretten min da. Og den eneste måten en finner ut hva den er er ved å møte opp. Og om flere dukker opp? Hvem vet, derfor spurte jeg om det burde være en førstemann til mølla greie. Men dere, kan vi snakke litt om det tråden egentlig handler om? Noe så enkelt som Forventninger. Jeg lurer vel smått på om mine er urealistiske eller ikke. Og om jeg egentlig burde ha de forventningene jeg har eller om jeg er urimelig fordi egoet mitt stilte seg i veien.Jeg vet at jeg kan bli noe ego i blant men det er som å sykle noen ganger og faller seg helt naturlig. Så kan det hende at jeg sitter å reflekterer litt i ettertid på om jeg var urealistisk eller for kravstor for mitt eget beste og derfor ødela mer for meg selv i stedet. Dette skjer ikke ofte akkurat, men det har hendt før, en sjeldent gang. Har vanligvis ikke en tendens til å brenne meg på samme måte 2 ganger. men det hadde vært veldig leit hvis jeg klarte å få til det samme en gang til, synes jeg.Eller så var det kanskje bare ikke var min tur denne gange og det ikke var mitt ego som sto i veien. Og da er jo det hele ute av min kontroll uansett og det at andre har lyst å gjøre sine tabber som går utover meg, er jo ikke et valg jeg kan ta.Alt jeg kan velge da er hvordan jeg reagerer på det. Men for å snu litt på bordet her da, hvis du hadde skrevet en lignende invitasjon her på forumet, hvor mange hadde du forventet ville ta invitasjonen seriøs og hadde fått lyst å komme på besøk pga den? Endret 1. oktober 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hehe.. Jeg hadde forventet at det kom noen i hvert fall. Mer enn det vil jeg ikke uttale meg om Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Forventer på en måte ikke så mye, spesielt ikke inne her på forumnet. Men hadde vært fint om noen hadde vist interesse da. Hvorvidt noen hadde dukket opp eller ikke, det er ikke godt å si. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Dere får lage en datingtråd. Jeg tror jeg kanskje er på vei av markedet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vet ikke om dette var ment utelukkende for jenter, men om du er en normal fyr så hadde jeg ikke hatt noe imot å stikke innom å bli kjent. Men du bor sikkert ikke i byen jeg bor i. Anonymous poster hash: 4fd41...835 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hmm.. Interessant... Hadde nok forventet at dersom jeg laget en slik tråd - så ville den som eventuelt er interessert sendt pm for å høre litt mer om detaljene. Men muligens det hadde vært lettere å gjort det litt mindre "personlig" for å si det slik - litt mindre skummelt. For eksempel: Mandag 13 oktober skal jeg på kaffe Kaffe'og'Te kl 18:00 - noen som vil være med å ta en kaffe der ? Men for all del - pm med hvor du bor så kanskje jeg takker ja til en gratis middag :-D Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det hørtes koselig ut. Jeg tror egentlig ikke jeg hadde forventet så mye. Hadde forventa litt vomfyll og litt samtale i hvert fall. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. Og jeg hadde aldri dratt på middag til noen som ikke klarte å invitere meg, personlig. Men det er ikke meg det er ønskelig å ha på besøk heller, jeg hadde jo blitt spurt da. Det virker mer som det er ønskelig å bare få NOEN på besøk. Og jeg er ikke bare noen. Jeg er mer som den selveste som kan slukke helvete om jeg ville. Og hvis andre sliter med å anerkjenne meg for den jeg egentlig er, så er det ikke mitt problem. Endret 2. oktober 2014 av Skallekos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå