Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke to måneder. To uker. Sa aldri at det hadde noe med posten å gjøre heller. Det hadde med UPS å gjøre, men det var heller ikke poenget. Mente bare at jeg har dårlige erfaringer med utenlandshandel. Bruker kun eBay til det heretter, da jeg aldri har hatt noe problemer med dem.

Lenke til kommentar

Hei, nissen! Helst ønsker jeg at du stalker postene mine og finner noe du tror jeg liker, men det er kanskje vanskelig, så her er noen hint:

 

Jeg er en gutt/mann på 34. Jeg har en sønn på snart to, så ting til ham er alltid et alternativ. Kjøp størrelse 92, helst ikke så intenst babyblått. Litt pedagogiske leker er også fint.

 

Jeg liker god mat og godt drikke, men jeg har et ganske velutstyrt kjøkken, så "morsomme" kjøkkenduppeditter har jeg nok av. Hvis du har noe du vet er fantastisk, så kan du gjøre et unntak.

 

Hvis du har en fantastisk film som jeg bare se, så gjerne det.

 

De nye deluxe-utgavene av Led Zeppelin-albumene og In Utero hadde ikke vært så dumt..

 

Jeg kommer til å feire jul med en noen barn i forskjellig alder, så det må være en familievennlig gave.

 

Jeg utvider denne hvis jeg kommer på noe mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her er min lille ønske liste litt forsinket.

 

- Mann på 27 år.

 

Like brettspill og kortspill (ikke samle kort spill), har en del av det mest vanlige spillene så ikke kjøpe cludo, monopol, setlers of catan osv.

 

En serie som jeg ønsker meg er Friday Night Dinner, Liker britiske komedier, har black books, har sett green wing, it crowd, Monty Python, Mr. Bean, The Office, Fawlty Towers (kunne vært greit å hatt på dvd eller blue-ray), BlackAdder, Spaced og liker ikke mighty boosh og little britain.

 

Har PS3, helt grei pc og 3DS om du kommer over noen spill som jeg bare må prøve.

 

Musikk eller gavekort på spotify, wimp osv er ikke noe jeg ønsker meg da jeg har Wimp HIFI gratis gjennom jobben.

 

Er veldig glad i søtsaker, av bru er mine favoritter mountain dew og irn-bru.

 

Klær er ikke noe som jeg ikke trenger da klesskapet ikke kan få plass til mer.

 

Lykke til :wee:

Endret av BigJaffa
Lenke til kommentar

Ikke to måneder. To uker. Sa aldri at det hadde noe med posten å gjøre heller. Det hadde med UPS å gjøre, men det var heller ikke poenget. Mente bare at jeg har dårlige erfaringer med utenlandshandel. Bruker kun eBay til det heretter, da jeg aldri har hatt noe problemer med dem.

Hvis gaven blir forsinka, be en annen forumdeltager om å sende PM til nissungen og informere om forsinkelsen :) Burde ikke bli alt for krise.

Lenke til kommentar

Ei lita ønskeliste fra meg :)

 

1. Det må være barnevennlig.

 

Ellers er det ikke så mye jeg ønsker meg, er mest med fordi det er morro å gi samt spenningen med å åpne noe fra en helt ukjent person.

 

Jeg ville blitt glad for et slik: http://www.netonnet.no/art/mobil/apple/displaybeskyttelse/iphone6plus/zagg-isglassiphone6plusscreen/210711.8842/, men det er jo ganske dyrt. Ellers så er propper som passer til iPhone en grei gave. Og jeg trenger et kontrollerkort for flere SATA-disker (som jo også er litt dyrt, kanskje min nisse har et gammelt liggende og slenge :) ). Kommer ikke på noe mer i farta, det er bare å kjøre på med hva du ønsker hvis ovennevnte ikke går, men ta hensyn til punkt 1. :xmas:

Lenke til kommentar

jeg fikk for 3 år siden en pakke med 3x 0.5liter Oskar Sylte ananasbrus. Denne julen går den siste flaska, kanskje jeg kan få påfyll siden slik brus ikke selges i den landsdelen jeg bor i?

 

uansett, jeg er en mann på 34 år utenpå, og noe barnslig inni. Bruker 2xl i t-skjorter. Gensere er ikke min greie. Foruten brusen er det ikke noe spesielt jeg ønsker meg.

 

Vær kreativ :)

Endret av mhsalangli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...