Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Da er jeg påmeldt for første gang. Endelig oppfyller jeg kravene!

Har ingen spesiell ønskeliste, moro å bare la giveren bruke kreativiteten. Men kan gi noen pekepinner. Er en mann i tidlig 20-årene. Elsker fotball, trening og spilling(PS4 og PC). Liker også en god spøk, så ikke nøl med å være ekstra kreativ og morsom. ;)

Nå føler jeg meg kravstor...Haha.

God Jul! :xmas:

Bare legger til et ønske: gavekort på et kjøpesenter hvor det fins spillbutikk :)

Pass på hva du sier nå, da.. :p "Et kjøpesenter" er ganske vidt. Jeg vet ikke hvor du bor, men regner ikke med du har lyst på et gavekort til Amfi Alta om du bor i Oslo.. :p

(Ja, jeg vet at din Secret Santa får adressen din og kan velge et senter i nærheten, jeg følte bare for å kverulere.. I eksamensperioden er de minste ting gøyere enn å lese til eksamen :p )

Du er unnskyldt :p Ja, tenkte adressen min er en pekepinn mtp kjøpesenterkjede :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er jeg påmeldt for første gang. Endelig oppfyller jeg kravene!

Har ingen spesiell ønskeliste, moro å bare la giveren bruke kreativiteten. Men kan gi noen pekepinner. Er en mann i tidlig 20-årene. Elsker fotball, trening og spilling(PS4 og PC). Liker også en god spøk, så ikke nøl med å være ekstra kreativ og morsom. ;)

Nå føler jeg meg kravstor...Haha.

God Jul! :xmas:

Bare legger til et ønske: gavekort på et kjøpesenter hvor det fins spillbutikk :)

Om du har steam kan du jo øsnke deg gavekort der.. julesalg og sånn.. :xmas:

Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar

Jeg er jente i 20-årene.

Min ønskeliste er:

The Hunger Games relatert (hehehhe, fangirl her), jeg elsker også disney (dvder er ikke ønskelig, jeg har alle disneyklassikerene som er ute) jeg liker spill man kan spille med andre til ps3. (ikke noe fotballgreier, plis) og jeg trenger en vannfast mascara. Og varmebeskyttende spray. Jeg elsker GoT og har egga til Daenerys, hehehehe. Har bøkene.

Og jeg elsker ganske mye bøker. Jeg liker hovedsaklig fantasy og young adult.

Endret av Freidig
Lenke til kommentar

Dere får straks utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før vi begynner:

1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig via random.org.

2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med på dette ønsker å holde seg anonyme. Hvordan hadde du følt det hvis noen ga ut privatinformasjon om deg?

3. Skift synligheten til skjult før du eventuelt besøker profilen til brukeren din. På de fleste forumutseendene er synlig/skjult-funksjonen øverst til høyre. Trykk på den én gang, deretter går du inn på profilen din. Hvis det står "sist aktiv: Privat", da er du skjult. Hvis det dermed står "sist aktiv: ett minutt siden", da er du ikke skjult og må trykke på synlig/skjult-knappen én gang til.

4. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, det skal ikke så mye til før man har røpet ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake.

5. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM; ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv.

6. Sendingsfristen blir satt til 10. desember. To uker er mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man bestiller fra nettet). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften.

7. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Post gjerne egne ønskelister her hvis du ønsker å gjøre livet til din santa enklere.

8. Lykke til med innkjøp av gaver, og god jul. santa.gif

• Liker 5
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle skrive en ønskeliste i år og :) og håpe at jeg har vært heldig med min ss :)

mann 19 år

Er en gamer, men det er ikke verdt å kjøpe meg noen spill, har egentlig alle jeg vil ha :)

men steam brukeren min heter: igxx

ønsker ikke å si noe konkret om hva min ss skal kjøpe, for det blir bare kjedelig :(

Så får vi håpe at du er litt kreativ, og vær så snill ikke kjøp meg noe multiverktøy (sånn med sag,saks, kork åpner etc), har nok av dem xD

Et kort hadde også vært koselig så klart :)

Lykke til <3 hvis du greier å finne noe smart, så blir jeg imponert ! :xmas:

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Jente, 27. Liker å trene og gå med hundene mine. Ønsker meg ikke dvder eller cd'er.

Noe jeg hadde trengt er et pent skjerf til å bruke inne på jobb, jobber på kontor og må kle meg ordentlig. Annet enn det er proteinsjokolader og et fint handlenett i stoff noe jeg trenger.

Jeg er ikke så kresen. Kommer du på noe annet som vil passe bedre er det bare å kjøre på!

Lenke til kommentar

Er fantasiløs i år, så gavekort på steam eller xbox live(ikke til xbox one) hadde vært noe.

Blu ray filmer kunne jeg tenkt meg mere av:

Guardians of the galaxy

X-men days of future past

game of thrones sesong 3 (ønsker meg, selv om den ligger over 200)

Transformers age of extinction

Og Game of thrones ting. Glass, figurer og slikt :D

Lenke til kommentar

Til min Secret Santa, dette er min ønskeliste:

Mann 19

1. Jeg har nylig startet å samle på band T-skjorter, så T-skjorte(r ) fra We Came As Romans, Asking Alexandria, A Day To Remember, Miss May I, 3 Doors Down, Abandon All Ships, Caliban og The Amity Affliction.

Størrelse: Large

2. Jeg er også en gamer, så gavekort på Playstation Store (PS4) eller Steam. Er det et spill du spesielt vil at jeg skal teste ut, sier du i fra.

3. Liverpool-supporter, så gavekort på kopshop.no

4. Gavekort på Komplett.no hadde heller ikke vært så ille. Alltid gode tilbud der :)

5. Ellers så er jeg svak for sjokolade :p

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Min ønskeliste

• Lagring kommer alltid godt med - Harddisk / minnepenn
  • Alt mulig innenfor data og diverse gadgets
  • Gavekort på Komplett
  • Sjokolade er alltid ekstra godt i julen

Blir glad for alt så lenge det er familie vennlig, men et stor pluss om det er noe innenfor dataverdenen :xmas:

Lenke til kommentar

Ønsker meg:

Listen er rangert etter prioritet.

1. Et av disse puslespillene:

Hvit leopard

Ulvefamilie

Hvit drage

Må ikke kjøpe på eBay. Grunnen til at jeg linker dit er at da kan du se i produktbeskrivelsen hva de heter og finne de en annen plass.

2. Et interessant brettspill.

Jeg har aldri eid et, men er veldig glad i dem. Liker Monopol og Scrabble, så en av de eller noe i den stilen. Hvis du finner noe annet du tror jeg kunne likt basert på mine interesser (World of warcraft, puslespill, lesing, musikk, film) er det bare å kjøre på.

3. Cards against humanity

4. Sesong 8 av Doctor Who.

5. Et pre-paid game card for World of Warcraft.

6. Skikkelig gode, varme tøfler eller en elektrisk fotvarmer eller noe slikt.

Ønsker meg IKKE:

-Gag gifts (tullegaver). Dette inkluderer ting fra kondomeriet osv.

-Pyntegjenstander.

-Faglitteratur.

-Dokumentarer.

-Blomster.

-Klær, sminke, eller parfyme.

-Alkohol.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg må vel lage ei liste dette året og for og forsikre meg om at jeg ikke mottar noe skummelt fra nissen.

Jeg er da en 19 år gammel mann med jobb innenfor data.

Et par ting jeg helst ikke vil motta.

Klær (har det jeg trenger)
Biografier og andre kjedelige bøker.
Pynteting

Pakker som ikke kan åpnes mens det er barn til stede. (Denne er ganske viktig da det er ofte unger til stede rundt jul)

Hva tar jeg gjerne i mot:

Displayport-Displayport kabel på rundt 1 - 2,5M (stor kontakt ikke mini displayport)
Morsomt og nyttig Datautstyr.
Gode pc spill og more meg med I jula. Jeg spiller mest Strategy og FPS så noe innenfor det går fint.
(Jeg har ikke konsoll så konsoll spill er ikke anbefalt.)

Jeg har disse fra før, så de fleste andre spill går fint:

Mitt Steam bibliotek

Ellers har jeg disse:

Alle total war spillene.

BF spillene.

La Noire.

Starcraft (1 og 2).

Det meste fra Ubisoft.

Annet artig utstyr ala det man for eks. finner på Teknikkmagasinet/Think Geek/Outland.
Godteri (En posebiler eller 5 osv)

Det bør nevnes her at min SS trenger ikke følge noe av det jeg har skrevet, jeg skriver det bare opp som tips. :)
Så har min SS en god idé om noe så er det fritt fram.

Lenke til kommentar

Jente, 19. Here it goes, min ønskeliste :xmas:

1. Sam Sterns Student Cookbook
http://www.amazon.co.uk/Sam-Sterns-Student-Cookbook-Survive/dp/1406308188

2. The Reason I Jump
http://www.amazon.com/The-Reason-Jump-Thirteen-Year-Old-Autism/dp/0812994868

3. Sminke
http://www.sephora.com/velvet-matte-lip-pencil-P78834?skuId=1072826

http://www.sephora.com/autumn-winter-collection-P382713?skuId=1541036

Annet jeg ønsker meg er Guardians of the Galaxy DVD og CDON gavekort, ellers er det bare å være kreativ!

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg:

Ultimate Hitchikers guide to the galaxy på engelsk.

Dan Brown Inferno på norsk.

Noe annet spennende i de sjangerene kanskje.

Har det meste av tom egeland da. Så ikke fra han.

Også ønsker eg meg en lue, har stort hode så må være ganske stor.

Maskulin parfyme hadde eg og blitt glad for.

Bare ikke jean paul eller noe axe dritt da.

Lenke til kommentar

Tja, dette tror jeg blir en kjedelig liste!

1. Gavekort Komplett.no kommer bra med til nyårets PC-kjøp :)

2. Gamingrelatert(e) plakat(er). Ikke enormt store da jeg har ett lite rom. Og helst ikke noe innenfor MMO-sjangeren :)

3. Noe annet gamingrelatert (figurer, sokker, t-skjorte, lue, you name it - ikke spill), igjen, helst ikke noe innenfor MMO-sjangeren :)

Det var vel eeeegentlig det. Bor på ett såpass lite sted, så jeg "har det jeg trenger". Men til min Secret Santa - tenk på at uansett hvor kjedelig det virker å gi, så blir jeg veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Mann, 27

Kunne ønsket meg gamle NES-spill, både europeiske og nordamerikanske kopier, utenom Super Mario Bros 1, 2 eller 3.

Spillrelaterte samleobjekter generelt er kult. Elsker D&D, liker også Tolkien's verker, Harry Potter, har også en del Warcraft og Warhammer-bøker, men ikke noen nyere. Noen av mine favorittspillserier er Fallout, Deus Ex, Metal Gear Solid, Dark Souls. Ellers interessert i språk og astronomi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...