Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har to ønskelister ettersom hvor min SS bestemmer seg for å sende pakken.

Om min SS sender til Norge ønsker jeg meg:

EU- og EØS-relevante tekster

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8215020569

Å skrive jus til eksamen

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8202278384

Eventuelt Nintendo-effekter. :)

Om min SS sender til min adresse i Tyskland ønsker jeg meg:

Freia Melkesjokolade

Stratos

Hot Holiday Dipmix (nei, finnes ikke noe sånt her)

+ mer norsk snop :3

Selvfølgelig kan SS sender hva som helst i den første ønskelisten til Tyskland og, men tenkte at det er mulig å justere godterimengden etter hvor mye man vil bruke på frakt. :)

Endret av Star Fox
Lenke til kommentar

Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet her

Meldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke.

Hvilken straff får de?
Du blir utestengt fra årets SS.

Og skutt på stedet hvis de møter folk fra forumet...

Lenke til kommentar

I år? o.O

Hva, ikke spesifikt nok? Det var i sommer. Prosessen fra sending i USA til den ble erklært tapt tok et par måneder...
var ikke for å henge meg opp i noe.

minte meg bare om noe vi drev med på skolen når vi var små, når skoleb startet opp etter juleferien. "Hva fikk du til jul i år da?", bare for å le og kommentere at jula i år ikke hadde kommet enda :p

Lenke til kommentar

Da har alle kvalifiserte brukere fått en bekreftelsesmelding, husk å svare innen onsdag kl. 18 ellers blir dere strøket fra listene. Alle som melder seg på etter at dette innlegget er postet kommer ikke til å få en slik melding, så dere må selv sørge for at navn og adresse er riktig.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker meg aller helst en kabla XBox 360 kontroller av min Secret Santa. (Skal faktisk være innafor ved kjøp hos NetOnNet.)

Ellers er det absolutt interessant med en del bøker (på engelsk). F.eks:

"The Sleeper and the Spindle" av Neil Gaiman

"The Ocean at the End of the Lane" av Neil Gaiman

De første bøkene bøkene i "Dark Tower" serien av Stephen King

Lenke til kommentar

Da er jeg påmeldt for første gang. Endelig oppfyller jeg kravene!

Har ingen spesiell ønskeliste, moro å bare la giveren bruke kreativiteten. Men kan gi noen pekepinner. Er en mann i tidlig 20-årene. Elsker fotball, trening og spilling(PS4 og PC). Liker også en god spøk, så ikke nøl med å være ekstra kreativ og morsom. ;)

Nå føler jeg meg kravstor...Haha.

God Jul! :xmas:

Bare legger til et ønske: gavekort på et kjøpesenter hvor det fins spillbutikk :)

Lenke til kommentar

Har ingen spesiell ønskeliste, moro å bare la giveren bruke kreativiteten. Men kan gi noen pekepinner. Er en mann i tidlig 20-årene. Elsker fotball, trening og spilling(PS4 og PC). Liker også en god spøk, så ikke nøl med å være ekstra kreativ og morsom. ;)

Bare legger til et ønske: gavekort på et kjøpesenter hvor det fins spillbutikk :)

Pass på hva du sier nå, da.. :p "Et kjøpesenter" er ganske vidt. Jeg vet ikke hvor du bor, men regner ikke med du har lyst på et gavekort til Amfi Alta om du bor i Oslo.. :p

(Ja, jeg vet at din Secret Santa får adressen din og kan velge et senter i nærheten, jeg følte bare for å kverulere.. I eksamensperioden er de minste ting gøyere enn å lese til eksamen :p )

Endret av Knewt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du har steam kan du jo øsnke deg gavekort der.. julesalg og sånn.. :xmas:

Endret av Iza_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...