Latias Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet her Meldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke. 1 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noe sted man kan sjekke hvor mange poster man har? Vil være med, og har vært her mer en 6 måneder, men er ikke sikker på antall poster..er mer en leser Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Noe sted man kan sjekke hvor mange poster man har? Vil være med, og har vært her mer en 6 måneder, men er ikke sikker på antall poster..er mer en leser Du har 444 poster. Står under profilbildet ditt Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Noe sted man kan sjekke hvor mange poster man har? Vil være med, og har vært her mer en 6 måneder, men er ikke sikker på antall poster..er mer en leser Du har 444 poster. Står under profilbildet ditt Ohhh... Takker Kan vel bare legge en liten link her da Ser også etter et bilde av et sort hull, med stjerner rundt. Helst litt stort, så en kan ha det på veggen. Hvis en har sett tv-serien Luther, så er det noe ala det bildet Alice har på veggen. Finner ikke noe slikt noe sted som leverer til Norge :/ http://www.ilex-press.com/books/what-they-didnt-teach-you-in-design-school/ Ser også etter et bilde av et sort hull, med stjerner rundt. Helst litt stort, så en kan ha det på veggen. Hvis en har sett tv-serien Luther, så er det noe ala det bildet Alice har på veggen. Finner ikke noe slikt noe sted som leverer til Norge :/ Endret 19. november 2014 av egen9 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Førsteposten oppdatert. Den globale annonseringen har fått fart på sakene. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Hvordan vet man at gaven har kommet frem ? Må de som har fått gave si ifra til deg, Latias? Jeg har vært bruker her før, så har vært medlem i mange år. Kan hende jeg blir med til neste år når innleggene og månedene er på plass. Endret 21. november 2014 av Robinhood93 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 De skriver det i tråden så krysser jeg dem av i mitt omfattende Excel-dokument. Dersom jeg ikke hører fra noen så antar jeg bare at de har fått gaven. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet her Meldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke. Seriøst? Hvor lavmål snakker vi da? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Da er jeg påmeldt. Satse på og finne en bra gave. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Når får vi vite hvem vi skal sende til? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 De skriver det i tråden så krysser jeg dem av i mitt omfattende Excel-dokument. Dersom jeg ikke hører fra noen så antar jeg bare at de har fått gaven. Takk for oppklaringen, Latias. God helg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. november 2014 Forfatter Del Skrevet 21. november 2014 Når får vi vite hvem vi skal sende til? Torsdag regner jeg med. Fristen går ut på onsdag. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet her Meldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke. Hvordan vet dere at de ikke sendte ut gave ? Har se selv innrømt det ? Post kan jo bli borte... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet herMeldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke. Hvordan vet dere at de ikke sendte ut gave ? Har se selv innrømt det ? Post kan jo bli borte... Veldig lite sannsynlig. Hilsen post i butikk-ansatt Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Men poenget mitt er at man VET ikke om det er forsvunnet, da post forsvinner, det er ikke en hemmelighet. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet herMeldt seg på, men ikke sendt gave. Sånt liker vi ikke. Hvordan vet dere at de ikke sendte ut gave ? Har se selv innrømt det ? Post kan jo bli borte... Veldig lite sannsynlig. Hilsen post i butikk-ansatt Jeg opplevde at en pakke jeg skulle motta forsvant i år... Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) I år? o.O Endret 22. november 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 I år? o.OHva, ikke spesifikt nok? Det var i sommer. Prosessen fra sending i USA til den ble erklært tapt tok et par måneder... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Totalt 52 påmeldte i fjor og 48 påmeldte i år med enda noen dager igjen før fristen går ut. Morro! Jeg gleder meg minste like mye i år som i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå