Brattus Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Har tenkt å vært med 2 år nå, men tror jeg skriver litt for lite på dette forumet..Får bli enda mer aktiv, så er jeg med neste år Lenke til kommentar
Geitetveiten Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Har ikke vært med lenge nok, eller skrevet nok posts Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Har ikke vært med lenge nok, eller skrevet nok posts Neste år Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Førsteposten oppdatert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Sånn, da var påmeldingen sendt, første gave kjøpt og andre bestilt, jeg får satse på at de passer, hvis ikke blir det ekstra julegaver til meg.. Om de ikke passer, forlanger du at vedkommende sender den tilbake til deg? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Nei, jeg ser det jo an etter å ha blitt tildelt en mottaker, men jeg hadde en idé som ville ta for lang tid hvis jeg hadde ventet. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Nei, jeg ser det jo an etter å ha blitt tildelt en mottaker, men jeg hadde en idé som ville ta for lang tid hvis jeg hadde ventet. Sånn å forstå. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Da er jeg med, for første gang! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Da er jeg også med for 1. gang :-)Setter ut ønskeliste først som sist også ;-)Donkey Kong: http://www.nintendo.no/wiiu/spill/dkctropicalPikmin 3: http://www.expert.no/spill-og-underholdningspillkonsoller-og-spillnintendo-wii-wii-uspill/wiiu-pikmin-3/p/31303/?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjaktITunes gavekort: http://ehandel.epartner.no/commonnorge/PartDetail.aspx?q=p:10501169Sånn det skulle vel holde;-) Endret 29. november 2014 av MobilNerd Lenke til kommentar
direkte Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg blir med i år også Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Da er jeg påmeldt for første gang. Endelig oppfyller jeg kravene! Har ingen spesiell ønskeliste, moro å bare la giveren bruke kreativiteten. Men kan gi noen pekepinner. Er en mann i tidlig 20-årene. Elsker fotball, trening og spilling(PS4 og PC). Liker også en god spøk, så ikke nøl med å være ekstra kreativ og morsom. Nå føler jeg meg kravstor...Haha. God Jul! Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Heisann. Jeg bor i Skottland fortiden. Er det mulighet for meg å være med? Lenke til kommentar
DjengisFaen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Muligheter for å få vite hva de bannede brukerne har gjort? Ren nysjerrighet her Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Heisann. Jeg bor i Skottland fortiden. Er det mulighet for meg å være med? Du vil nok ikke få gaven før jul og frakta blir dyrere. Nissen må kjøpe noe lite og ikke så tungt! Den du sender til er også i fare for å ikke få den i tide. EDIT: Sjekket posten og frista er 14. desember for at den skal komme Norge - Skottland, vet ikke andre veien. Endret 19. november 2014 av mushi Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Blir vel muligens litt dyrere bare å sende gaven også. Men jeg gir deg tommel opp jeg, teb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2014 Forfatter Del Skrevet 19. november 2014 Heisann. Jeg bor i Skottland fortiden. Er det mulighet for meg å være med? Du kan være med dersom du har en norsk adresse som santaen din kan sende gaven til. Hvor du selv sender gave fra spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 (endret) Som Jul-oholiker så må jeg jo bare bli med på dette Hint til hva jeg liker: Jeg er som skrevet Jul-oholiker. Elsker levende lys (det kan aldri bli for mange, selv om det egentlig ikke er plass til alle) og samler blant annet på Holmegaard sin juleserie. Lager kort (scrapping også kjent som), ser alt for mye film og serier. Så får jeg vente i spenning Endret 19. november 2014 av Iza_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå