Torstein132 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Kan jeg være med, eller møter jeg ikke kravene? Høres spennende ut! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Tror ikke du har nok innlegg enda. Men vær særdeles aktiv i denne måneden som går det nok :-) Edit: leif Endret 26. oktober 2014 av g@bb@ Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tror ikke du har nok innlegg enda. Men vær særdeles aktiv i denne måneden som går d nok :-) Finnes det en spamme side?? xD Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tror ikke du har nok innlegg enda. Men vær særdeles aktiv i denne måneden som går d nok :-) Finnes det en spamme side?? xD Hehe - dårlig med det gitt - men prøv diverse telletråder som ligger her inne. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Husk, innlegg utenfor of-baren Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Kan jeg være med, eller møter jeg ikke kravene? Høres spennende ut! 239 ganger til Endret 26. oktober 2014 av Nettels Lenke til kommentar
Torstein132 Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tror ikke jeg stresser med det i år. Blir med neste år om det er noe lignende Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Gleder meg jeg faktisk. Er det slik at man legger ut hva man har fått her og så bedriver en slags gjettelek? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har sendt PM til trådstarter men ikke fått noen respons. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du får ikke respons. Du får en bekreftelsesmelding når fristen går ut. Så vil Latias legge navnet ditt til på listen over påmeldte når han har mulighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Da er det november, og jeg kan melde meg på SS. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Usikker på om jeg skal melde meg på eller ikke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Ta det fra meg, sevs: Det er bedre å angre på noe en har gjort enn noe en ikke har gjort. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Nettop derfor jeg er usikker. Vet ikke om jeg... får det til. Eller noe sånt. Det som er greia er at jeg ikke er så flink til å kjøpe gaver til familien og sånn ellers, og hvis det skal annonseres at jeg skal kjøpe gave til noen jeg ikke kjenner engang (det blir funnet ut i den lille bygda uansett) så blir det vel styr. Derp. Endret 2. november 2014 av sevs Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dette høres gøy ut! Jeg har meldt meg på Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Nettop derfor jeg er usikker. Vet ikke om jeg... får det til. Eller noe sånt. Det som er greia er at jeg ikke er så flink til å kjøpe gaver til familien og sånn ellers, og hvis det skal annonseres at jeg skal kjøpe gave til noen jeg ikke kjenner engang (det blir funnet ut i den lille bygda uansett) så blir det vel styr. Derp. Da synes jeg du skal la være. Poenget med dette er å ha det gøy, glede noen andre og å være kreativ. Komme på noe du tror du kan glede en ukjent person med. Om du synes det blir vanskelig, ikke vil ha noe "styr" og ikke klarer/ønsker å komme på noe kreativt, er vel ikke dette noe for deg? Endret 2. november 2014 av magnusalex 3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Har fulgt med på dette i flere år og synes det virker spennende. Men jeg har tre uker på meg til å bestemme meg, så får vi se. Er forøvrig alltid skeptisk til å prøve noe nytt. Derp. Endret 2. november 2014 av sevs Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sånn, da var påmeldingen sendt, første gave kjøpt og andre bestilt, jeg får satse på at de passer, hvis ikke blir det ekstra julegaver til meg.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Du skal ikke kjøpe gave før du vet hvem du skal sende til. Ellers er jo poenget borte. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå