Star Fox Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Takk for gaven, Star Fox Så fin håndskrift du har! Forhåpentligvis fungerte koden? :') Takk for gaven MobilNerd. <3 Savnet norsk dip noe syyyykt. 1 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Vel Hexacore, håper du ble fornøyd. Selv om det etterhvert ble klart at det ikke var den gaven du ønska deg, Jeg hadde ingen anelse om det var trolling eller ikke. Hu dama på Kondomeriet forsto greit hva konseptet gikk ut på. Håper du får utbytte av den. Min SS: Takk for brusen. Her oppe i de 3 øverste fylkene selges ikke Oskar Sylte. Bra å høre du likte den Hadde egentlig tenkt å sende to til, men da kom det over prisgrensa pga. frakt, og hu dama i kassa så på meg som gal allerede Ble greit mye bobleplast! Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Tusen takk for en fantastisk gave Aeyoun! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Kom hjem fra juleferie og fant en hyggelig overraskelse i posten. 2015-01-01 21.56.08.jpg Tusen takk til min SS! Er allerede i gang med første bok Bra du likte dem btw bestilte bøkene i midten av november, men fikk de ikke før 22 des, grunnet feil i systemet :/ derfor de kom litt sent, beklager det :/ Ikke noe problem. Regna jo med at ting var på gang, og det var uansett en hyggelig overraskelse å komme hjem til Ja og forresten, "The Sleeper and the Spindle" var akkurat en sånn søt eventyrfortelling med en vri, som jeg forventa fra Gaiman. awww Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Takk for gaven, Star Fox Så fin håndskrift du har! Forhåpentligvis fungerte koden? :') Takk for gaven MobilNerd. <3 Savnet norsk dip noe syyyykt. Hadde kjøpt inn mer, men var ett sykt hopp i porto på 2 gram ekstra vekt . Men fint du likte det . Var derfor innpakninga va litt dårlig også Må vel takke min SS også da. Har kjøpt masse spennende apps for iTunes gavekortet. Tusen tusen takk Endret 8. januar 2015 av MobilNerd 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hei! Jeg fikk en kul gave, takker for den . Kortstokk med koding og diverse. Til min SS: Så må jeg beklage så fælt! Jeg fikk en hente lapp ifra posten her om dagen og dro for å hente den. Fikk beskjed at det sto ugyldig adresse. Forstår ingenting, og ikke posten heller. Så den er sendt i dag! Har sendt PM til Latias også så jeg har fått sagt ifra. Du får en ekstra gave ved siden av pga forsinkelsene! Hun som sto bak disken skrev adressen denne gangen så håper den kommer fram! Jeg har vært sykemeldt. så derfor gikk det cirka fire dager ekstra på hente pakken ifra posten. Beklager så mye! 2 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Takk for at du sier i fra! Spennende Da er gaven etter mye rot på vei direkte til deg fra USA Kom i dag Tusen takk! Skal prøve å finne noen passende flasker Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Så bra Fint at du ble fornøyd med gaven Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Ingen tegn til gave fra min Ss.. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tusen hjertelig takk for gaven kjære nisse! Fikk gaming tastatur og mus så blir spennende å teste ut dette i romjula, tusen takk! Ja... har du fått testet gaven fra meg? Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ingen tegn til gave fra min Ss.. og det er du glad for? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ingen tegn til gave fra min Ss.. og det er du glad for? Tror det var ironisk Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Då fikk eg ein glimrande pakke i posten, eg rekna med det er nissen min! (Eg pleier ikkje få pakkar med mindre eg bestiller dei sølv) Det kunne ikkje ha passa betre idag, eg hadde nett flydd eit lite gyro helikopter ilag med junior, det gikk tom for straum så eg spaserte ut for å kikka i postkassen, eg opna opp og ser ei micro drona, 4-kanals! Eg smilte brett mens sambuar slo seg i panno :-D Ikkje nok med det, det fulgte med både ein stratosbar og ei plata med melkesjokolade! Litt forsinka men det var desidert den kjekkaste pakken eg fikk til jul, bortsett frå strikkasokkane eg fikk frå mor til svigerfar sjølvsagt! Mange takk :-D 6 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. september 2015 Forfatter Del Skrevet 30. september 2015 We go again! Tråd for Secret Santa 2015 oppe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå