Gå til innhold

Secret Santa 2014 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel Hexacore, håper du ble fornøyd. Selv om det etterhvert ble klart at det ikke var den gaven du ønska deg, Jeg hadde ingen anelse om det var trolling eller ikke. Hu dama på Kondomeriet forsto greit hva konseptet gikk ut på. Håper du får utbytte av den. :laugh:

 

Min SS: Takk for brusen. Her oppe i de 3 øverste fylkene selges ikke Oskar Sylte.

Bra å høre du likte den :)

 

Hadde egentlig tenkt å sende to til, men da kom det over prisgrensa pga. frakt, og hu dama i kassa så på meg som gal allerede :p

 

Ble greit mye bobleplast!

Lenke til kommentar

 

 

Kom hjem fra juleferie og fant en hyggelig overraskelse i posten.

attachicon.gif2015-01-01 21.56.08.jpg

Tusen takk til min SS! Er allerede i gang med første bok :)

 

Bra du likte dem :D

btw bestilte bøkene i midten av november, men fikk de ikke før 22 des, grunnet feil i systemet :/ derfor de kom litt sent, beklager det :/

 

 

Ikke noe problem. Regna jo med at ting var på gang, og det var uansett en hyggelig overraskelse å komme hjem til :)

 

Ja og forresten, "The Sleeper and the Spindle" var akkurat en sånn søt eventyrfortelling med en vri, som jeg forventa fra Gaiman.

 

 

awww :D

Lenke til kommentar

 

 

Takk for gaven, Star Fox :wee: Så fin håndskrift du har!

Forhåpentligvis fungerte koden? :')

 

Takk for gaven MobilNerd. <3 Savnet norsk dip noe syyyykt.

Hadde kjøpt inn mer, men var ett sykt hopp i porto på 2 gram ekstra vekt :(. Men fint du likte det :).

 

Var derfor innpakninga va litt dårlig også ;)

 

Må vel takke min SS også da. Har kjøpt masse spennende apps for iTunes gavekortet. Tusen tusen takk ;)

Endret av MobilNerd
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg fikk en kul gave, takker for den :D. Kortstokk med koding og diverse.

 

Til min SS: Så må jeg beklage så fælt!

 

Jeg fikk en hente lapp ifra posten her om dagen og dro for å hente den. Fikk beskjed at det sto ugyldig adresse. Forstår ingenting, og ikke posten heller.

 

Så den er sendt i dag! Har sendt PM til Latias også så jeg har fått sagt ifra.

 

Du får en ekstra gave ved siden av pga forsinkelsene! Hun som sto bak disken skrev adressen denne gangen så håper den kommer fram!

 

Jeg har vært sykemeldt. så derfor gikk det cirka fire dager ekstra på hente pakken ifra posten.

 

Beklager så mye!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Då fikk eg ein glimrande pakke i posten, eg rekna med det er nissen min! (Eg pleier ikkje få pakkar med mindre eg bestiller dei sølv)

 

Det kunne ikkje ha passa betre idag, eg hadde nett flydd eit lite gyro helikopter ilag med junior, det gikk tom for straum så eg spaserte ut for å kikka i postkassen, eg opna opp og ser ei micro drona, 4-kanals! Eg smilte brett mens sambuar slo seg i panno :-D

 

Ikkje nok med det, det fulgte med både ein stratosbar og ei plata med melkesjokolade!

 

Litt forsinka men det var desidert den kjekkaste pakken eg fikk til jul, bortsett frå strikkasokkane eg fikk frå mor til svigerfar sjølvsagt! Mange takk :-D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...