igxx Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 (endret) Så da var gaven min også kommet så nå skal æ kos mæ med litt drikke og boka Tusen takk ss'en min <3 Endret 30. desember 2014 av igxx 2 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Kom hjem fra juleferie og fant en hyggelig overraskelse i posten. Tusen takk til min SS! Er allerede i gang med første bok 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 1 sendte til 2; 2 til 3; 47 til 1. # Navn Fått gave? 1 Datasmurf Ja 2 Freidig ? 3 traskas waits for alice ? 4 Lykke-lita Ja 5 Marinius Ja 6 G-Man Ja 7 Aeyoun Ja 8 Shibiz Ja 9 direkte Ja 10 J. Verlander Ja 11 Ssnerk Ja 12 Stoddart Ja 13 Netrum Ja 14 HedvigR Ja 15 The Barnacle Ja 16 Danielzu Ja 17 oOF Ja 18 Liberalistiske Samebror Ja 19 magnusalex Nei 20 Iza_ Ja 21 BigJaffa Ja 22 Efreeti Ja 23 egen9 Ja 24 mhsalangli Ja 25 Hèxacôres Ja 26 -sebastian- Nei 27 the_last_nick_left Ja 28 igxx Ja 29 Leftie Ja 30 madammim Ja 31 BirgerCaC Ja 32 Therawyn Ja 33 ClarkGable Ja 34 erlendo89 Ja 35 mushi Ja 36 IceBlitz Ja 37 Datafriken Ja 38 CastleLord Ja 39 MobilNerd Ja 40 Star Fox Ja 41 jajamensen Ja 42 indahla Ja 43 Nettels Ja 44 OhEasy Ja 45 Sam Crow ? 46 -PoWa- Ja 47 .Rudi Ja 1 Noxz Ja 2 Andzel ? 3 HiAceRobin Nei43 har fått. 3 har ikke fått. 4 er ubekreftet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Da tror jeg også at jeg vet hvordan du ordnet "hvem sender til hvem" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Da tror jeg også at jeg vet hvordan du ordnet "hvem sender til hvem" Hvordan? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Da tror jeg også at jeg vet hvordan du ordnet "hvem sender til hvem" Hvordan? Sender til den under på lista - Liberalistiske samebror og magnusalex kommer etter hverandre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Sender til den under på lista - Liberalistiske samebror og magnusalex kommer etter hverandre. Ja, det forklarte jeg øverst i det innlegget. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 De tre nederste Latias, hva er greia der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 De tre nederste Latias, hva er greia der? Han ene svarte ikke på bekreftelsesmeldingen innen fristen, mens de andre to ikke hadde nok innlegg til å kunne delta. I stedet for å kaste ut alle tre så fikk de være med og sende seg imellom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Vet ikke hva min mottaker synes om gaven sin :-( Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Takk for gaven, jajamensen Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Da takker jeg for gaven, Datafriken.Identiteten din var 100% sikker må jeg si, jeg kikket rundt, men fant ingenting som ville latt meg finne ut at du sendte pakken. Spesielt vanskelig ble det når alle lappene stammet fra en printer. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk, BirgerCac! Jeg visste dog det var deg. Tøflene er veldig gode og har blitt mye brukt alerede. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Takk for gaven Therawyn. Kortet var veldig fint, med julenisse og slede. Har sett igjennom begge seriene. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Takk for gaven, Star Fox Så fin håndskrift du har! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Takk for gaven Therawyn. Kortet var veldig fint, med julenisse og slede. Har sett igjennom begge seriene.Værsågod. Skulle lagt til en til, men hadde ikke råd til så veldig mye. Men glad du ble fornøyd. Godt filmene falt i smak, da jeg ikke var helt sikker på hva du likte. Jeg har visst truffet blink med alle gavene denne julen. Ingen glede er større enn den man får av å glede andre. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Takk for gaven, jajamensen Liverpool-supporter som ikke gir noe Liverpool-greier til en annen frelst... Haha, neida. Gaven du sendte meg passet perfekt, da jeg kommer til å få bruk for det i fremtiden. Takk Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Da takker jeg for gaven, Datafriken. Identiteten din var 100% sikker må jeg si, jeg kikket rundt, men fant ingenting som ville latt meg finne ut at du sendte pakken. Spesielt vanskelig ble det når alle lappene stammet fra en printer. Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Takk for gaven, jajamensen Liverpool-supporter som ikke gir noe Liverpool-greier til en annen frelst... Haha, neida. Gaven du sendte meg passet perfekt, da jeg kommer til å få bruk for det i fremtiden. Takk Jeg prøvde å finne på noe Liverpool-ish å sende men klarte ikke å finne på noe bra.. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Tusen takk for gaven, J. Verlander! Skal se filmen med en venninne i kveld også faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå