Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Femtusen ganger takk for gaveen! Vi snakker sjokolade, brente MOTGHERFUCKINGS Mandler!! og tremeget spennede bøker jeg ser frem til å lese.Catcher in the ryethe great gatsby The old man and the sea. Love them all (tror jeg vet hvem min yndige engel er også. ^^ ) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Fikk en hodebunnsmasasje-"innretning" og 4 Flax-lodd. Vant 75,- på de Takk og god jul! Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Skulle legge gaven under treet i går, og oppdaget et lite hull i siden, så tydelig hva som var i den ikke åpnet enda. Teipet den sammen igjen så kona også blir overrasket. Skjønner ikke hvordan min ss kunne kjøpe denne gaven. Den er jo svin dyr. Uansett, tusen takk til min ss. Får bare håpe min min mottaker har fått gaven. Ingen bekreftelse her enda. Hva fikk du?Game of thrones sesong 3 på Bluray. Fantastisk Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjempe takk til min SS! Gaven var helt konge! Et koselig julekort gav god stemning Må bare beklage ettersom jeg ikke fikk laget et kort til min SS, men unnskylder meg med at både svigermor og bestefar havnet på sykehus i perioden det ble handlet. Ønsker alle en riktig god jul! 1 Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Må si tusen takk for gaven jeg fikk! Ønsket meg et sånt bilde lenge, og fikk akkurat det jeg ønsket meg! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Fikk ulltøfler! Nå blir det slutt på å fryse på føttene. Endelig. Tusen takk, julenissen! 1 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Takk for super gave, blir nok spille kos i jula ? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Tusen takk for gaven min, nissefar! Guardians of the Galaxy blir en fin avslutning på kvelden Igjen, tusen takk! Det var akkurat det jeg ønsket meg. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Fikk det jeg ønsket meg, steam gavekort! Tusen takk, SS 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Tusen hjertelig takk for gaven kjære nisse! Fikk gaming tastatur og mus så blir spennende å teste ut dette i romjula, tusen takk! Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Min nisse leste nok gave ideene mine rett opp og ned da pakken min inneholdt en Displayport kabel og tre pakker Biler. Tusen takk Nissen! Nå blir det jul. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Norsk sjokoladeeeeee. Fikk litt hjemfølelse nå. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Tusen takk nissen min Dette kom godt i smak God Jul Lenke til kommentar
direkte Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg fikk power bank og votter Takk til den som sendte til meg 1 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Jeg fikk power bank og votter Takk til den som sendte til meg Vottene kan brukes på touch mobiler, iallefall de fingrene som er grå. Fikk Raspberry Pi m/minnekort min ss, tusen takk <3 1 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg fikk et selverklært ukreativt generelt Visa-gavekort. Takk, takk. Skal se om det ikke kan gjøres om til noe spennende under romjulssalgene. Endret 25. desember 2014 av Aeyoun Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Jeg fikk: -En flott eske med sjokolader og praliner som jeg delte med slekten etter gaveåpningen :3 -Et rør med sukkerperlegodteri, slike som jeg husker som barn fra 17. mai, som man får i stangen til et hjul man triller rundt, har ikke smakt slike siden jeg var liten ;3 -En bok med slangfraser og kraftuttrykk fra hele verden, veldig interessant å bla igjennom! Tusen takk til min secret santa!! Og god jul! Endret 25. desember 2014 av Efreeti Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Femtusen ganger takk for gaveen! Vi snakker sjokolade, brente MOTGHERFUCKINGS Mandler!! og tremeget spennede bøker jeg ser frem til å lese. Catcher in the rye the great gatsby The old man and the sea. Love them all (tror jeg vet hvem min yndige engel er også. ^^ ) Så bra det falt i smak! Jeg har aldri laget eller smakt brente mandler før, så jeg vet egentlig ikke hvordan de ble, haha! Så hvis de ikke var spisbar så skal jeg sende en ny batch, hvordan høres det ut ? God jul! ________ Angående min julenisse så vet jeg ikke helt. Altså, i forhold til hva som er i pakken så tror jeg at jeg vet hvem den hemmelige nissedamen min er, men så stod det et navn bakpå som jeg aldri har hørt om. Merkelig. Jeg elsket i hvert fall absolutt alt oppi pakken; bok, te, skål og en deilig håndkrem 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Angående min julenisse så vet jeg ikke helt. Altså, i forhold til hva som er i pakken så tror jeg at jeg vet hvem den hemmelige nissedamen min er, men så stod det et navn bakpå som jeg aldri har hørt om. Merkelig. Jeg elsket i hvert fall absolutt alt oppi pakken; bok, te, skål og en deilig håndkrem Kanskje nissedamen din brukte en av morens venninner som avsendernavn Kremt, rent hypotetisk sett.... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Men folkens, da. Dere må jo ikke avsløre hvem som sendte til hvem enda. Meningen vi skal vente til rundt nyttår, når Latias poster liste. Tror jeg, da. Dog har jeg en idé om hvem min pakke var fra, men vil likevel vente med å avsløre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå