Netrum Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Eg klarte ikke holde meg... Fikk 3 bøker! Gud eg gleder meg til å lese de Ene er av Paulo Coelho. Som har skrevet en av de beste bøkerne eg har lest, Alkymisten 4 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Denne lå i postkassa i dag. Ut ifra at den er stemplet 10 desember, så er nok dette min Secret Santa gave. Er spent på hva dette er. 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Kjenner jeg gleder meg nesten mer til avsløringene enn gava! :O Huff 2 Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har fortsatt ikke mottatt noe. Neste sjekk blir over nyttår. Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Pakke mottatt! Lenke til kommentar
HiAceRobin Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Eg har ikkje mottatt noko. Heller ikkje sett noko bekreftelse frå den eg har sendt til. Så er nå både spent på om den er nådd fram og om det kjem noko i min retning. Ha ei trivelige jul alle mann i morgon! :-D Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg har heller ikke mottatt noe, men håper på at den kommer snart. God jul alle sammen! Lenke til kommentar
igxx Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Har enda ikke fått noe, dessverre :/ og den jeg sendte til får nok gaven sitt litt forsinket, grunnet problemer med både leverandør og posten.... så beklager dette :/ God jul, uansett! Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg vet jeg er våken tidlig, men er det greit om jeg åpner pakken nå? :O *spent* Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Har alltid hatt som tradisjon i familien her at man åpner én gave om morgenen, og de siste åra har jeg alltid valgt SS-gaven. Så den blir åpnet om rundt en time her i hus, spent 2 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Da har jeg åpnet. Fikk 3 filmer. Konge!Morsomt at jeg fikk filmen "Taxi". Vet nissen at jeg er taxisjåfør eller var det bare flaks? Hmm :-) Edit: glemte å si takk Endret 24. desember 2014 av erlendo89 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg har fått masse godteri og neglelakker Det settes veldig pris på, tusen takk til nissen min, jeg sitter og lakker neglene mine nå! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg venter til i kveld. Foretrekker å åpne alle gavene samlet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Jeg fikk et pent skjerf, proteinsjokkis og et flaxlodd! Full pott! Tusen takk nissen Edit: Vant 25 kr!! Bare en unna 100.000, så jeg ble litt svett der et øyeblikk. Endret 24. desember 2014 av mushi 5 Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Jeg fikk to bøker! Tusen takk til nissen min Et helt halvt år vil definitivt bli lest i jula. Håper gaven har kommer frem til deg som skulle få den. Har ikke sett noen bekreftelse her. Ønsker alle en riktig god jul! 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Da er gaven min åpnet. Det var 2 triologi Blueray samlinger. Men In Black og Back To The Future + et trivelig julekort det er lagt litt arbeid i. Begge Filmseriene er knallbra. Jeg blir nok snurren film i romjula. Takk så mye. God Jul. 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Skulle legge gaven under treet i går, og oppdaget et lite hull i siden, så tydelig hva som var i den ikke åpnet enda. Teipet den sammen igjen så kona også blir overrasket. Skjønner ikke hvordan min ss kunne kjøpe denne gaven. Den er jo svin dyr. Uansett, tusen takk til min ss. Får bare håpe min min mottaker har fått gaven. Ingen bekreftelse her enda. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Så, da var gaven jeg fikk av min Secret Santa åpnet. Sånn i tilfelle den mot formodning skulle være "flau" å åpne på kvelden, så tok jeg den inn på rommet og åpnet. Og hellige banansplit! For en gave!! Den var liten og relativt tung, så jeg skjønte ingenting om hva det kunne være. Passet liksom ikke inn i ønskelista mi, åpnet gaven, åpnet innpakningen, og på toppen lå det ett gavekort fra komplett.no, håndskrevet og meget fint laget! Og i tillegg til dette så fikk jeg en "USB Heater/Cooler" til drikke! Litt usikker på hvor jeg skal sette den, samtidig som den ikke skal utgjøre noe fare for tastaturet mitt, men skikkelig artig å få en gadget man aldri har visst om! Tusen hjertelig takk kjære Secret Santa! 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Skulle legge gaven under treet i går, og oppdaget et lite hull i siden, så tydelig hva som var i den ikke åpnet enda. Teipet den sammen igjen så kona også blir overrasket. Skjønner ikke hvordan min ss kunne kjøpe denne gaven. Den er jo svin dyr. Uansett, tusen takk til min ss. Får bare håpe min min mottaker har fått gaven. Ingen bekreftelse her enda. Hva fikk du? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Tusen hjertelig takk for gaven min. Den traff midt på spikeren. En Powerbank og en AC3 figur med redeemable bonus ingame :-D kjempeflott gave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå