Kea Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Da er det sendt, og hu postdama ga meg stooore øyne når hu så hva jeg skulle sende Var det ikke pakket inn da? Endret 10. desember 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Mange som dukker opp på posten for å finne passende embalasje Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Ja, men folk pakker vel inn gavene med gavepapir før de legger dem i eske? Eller er det bare meg som gjør det? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg gjør også det, blir ekstra koselig. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Fikk omsider sendt paken i dag. Da håper jeg at vedkommende blir fornøyd med gaven Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Selv var jeg ikke sikker på om jeg skulle kjøpe sporing på forsendelsen, syntes å kunne huske Latias skrev at han ønsket å bli sendt sporingsinformasjon på pakkene, men finner ikke det nå, så kanskje det er bare noe mitt paranoide sinn har drømt opp. Alikevel, p.g.a. mine paranoia-impulser punget jeg ut med 150,- for frakt for å få sporingsnummer. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Selv var jeg ikke sikker på om jeg skulle kjøpe sporing på forsendelsen, syntes å kunne huske Latias skrev at han ønsket å bli sendt sporingsinformasjon på pakkene, men finner ikke det nå, så kanskje det er bare noe mitt paranoide sinn har drømt opp. Alikevel, p.g.a. mine paranoia-impulser punget jeg ut med 150,- for frakt for å få sporingsnummer. Dette er et punkt jeg ikke har fått med meg. Måtte vi gjøre det? 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Nei, det måtte vi ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg har aldri sagt at man må ha sporing. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Er jo til å anbefale slik at man har bevis på at vi faktisk har sendt pakken Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Vel, da var mistankene mine om at det var noe jeg bare hadde innbillt meg sanne, og jeg kastet på sett og vis penger ut vinduet Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Får du ikke sporing uansett på alle pakker (unntatt brevpost)? Det har jeg gjort alle gangene jeg har sendt pakke uten å betale noe ekstra. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fleste gaver sendes som brevpost, da er det opp til en viss lengde/bredde/høyde og vekt. Man kan sende alt som pakke med sporing om man ønsker det, men prisfosjellen gjør at de fleste velger å sende som brevpost. Er jo litt vannvid å sende en gave med verdi på ca 200 kr som pakke og betale 150 for sporingen, når den kan sendes som brevpost til 35/70 kr avhengig av hvor tung den er Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Får du ikke sporing uansett på alle pakker (unntatt brevpost)? Det har jeg gjort alle gangene jeg har sendt pakke uten å betale noe ekstra. Frimerker = ikke sporing Pakkelapp du må fylle ut = sporing Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Vel, da var mistankene mine om at det var noe jeg bare hadde innbillt meg sanne, og jeg kastet på sett og vis penger ut vinduet Du er ikke den eneste. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Vel, samvittigheten er ren. Pakke sendt.. Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Husk at info om sporing/frimerker er enda et clue for mottaker av nissegaven Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Da har jeg vært på postkontoret Veldig spent på hva dette kan være så bare å glede seg til julaften nå! Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Tusen takk for gaven Jeg tror den var fra en her, men er litt usikker. Hehe Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Da er det sendt, og hu postdama ga meg stooore øyne når hu så hva jeg skulle sende Var det ikke pakket inn da? Haha, nei..kjøpte den på en butikk som hadde post-i-butikk (nå begynner jeg å komme meg litt for close til gjetting her..men muff) så bare kom med det jeg hadde, og sa, "Skal sende disa jeg :D" Også så hun noe om at jeg måtte være galen, og at de kom til å sprenge og ødlegge alle de andre pakkene i postbilen, og fikk beskjed å kjøpe minst..eh...noe, som kunne ha avslørt meg...xD 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå