Leftie Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Da er hemmelignissegave sendt 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) snipVet ikke om det er for sent, men har en ting til jeg ønsker meg. En såkalt Boar bristle brush. Vet ikke hva det heter på norsk. Det er kanskje litt mye forlangt, men det er nå opp til deg om du ønsker å bruke så mye. Har jo mindre kostbare ting i ønskelisten også. EDIT: Jeg så at leopard-puslespillet koster 100$(!) . Det er det naturligvis ikke verdt, og om du bestiller det og kjøper på eBay, finn en annen annonse. Linken er bare for at du kan se hva det heter og søke på det i tilfelle du velger det. Endret 4. desember 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 gave kjøpt igår og sendt idag Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Då var jule-shoppingen gjort :3 Endret 8. desember 2014 av Noxz Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Da var min sendt Jeg håper gaven faller i smak Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ikke avslør når dere sender pakkene. Det hjelper til med å snevre inn hvem som er hvems hemmelige nissemann. 2 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Selv om man skriver at den er sendt, så er det ikke helt sånn at man vet hvem det er. Jeg kan skrive at den er shoppet og sendt nå, selv om jeg kanskje sendte den for ganske mange dager siden Mest spennende nå er å sitte å håpe at personen som får pakken man har funnet blir fornøyd med den ^^ Endret 8. desember 2014 av Iza_ 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fikk denne i posten i dag 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Husk at den ikke skal åpnes før julaften. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja folk venter til julaften? Eller skal dere pakke den opp med en gang? Jeg velger førstnevnte Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det bare jeg som verken har kjøpt eller sendt gave?Må se å få ræva i gir imorgen Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Er det bare jeg som verken har kjøpt eller sendt gave? Må se å få ræva i gir imorgen Alltid i det seneste laget med gaver? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Åpnes ikke før julaften for min del Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ikke si i fra at dere ikke har sendt og sånt da. Lett for de som allerede har fått gave å utelukke potensielle nisser. Og julegaver åpnes selvfølgelig på julaften Endret 9. desember 2014 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg åpner alltid gaven på morgenen til frokost! Jeg får nok gaver senere på kvelden og er så hyggelig med den ene på forskudd! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Jeg får ikke så mange gaver til sammen, så jeg åpner den i lag med alle andre. Hvis jeg får gave, da. Endret 9. desember 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Siden noen ikke ønsker at man skal si at nå er pakken sendt osv. så forteller jeg heller at jeg har fått pakken og den er hentet. Veldig fint pakket inn Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Er det bare jeg som verken har kjøpt eller sendt gave? Må se å få ræva i gir imorgen Kanskje? Jeg har kjøpt, men jeg må jo få den selv før jeg kan sende videre -.- Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 På med skoa, ned på posthuset, så er det i boks. To kommaer, ingen punktum. bra gjort. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Da er det sendt, og hu postdama ga meg stooore øyne når hu så hva jeg skulle sende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå