Karlerik Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei. Mistet ned kameraet mitt og ødela linsen. Forsikringen dekket ikke dette.. Går dette an å fikse? Eventuelt kan man fikse det selv? Noen som kjøper kamera som kun har gåen linse? Takk! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei, et nytt G12 koster 3300 kr. Et brukt G12 koster 2000 kr på finn.no (minst 2 annonser) link forum.no --> 2000 kr for å fjerne støv i et G10. Du må sikkert levere inn kamera for å få prisoverslag og selv om du ønsker å trekke deg da, så må du betale for prisoverslaget. Jeg tror ikke jeg hadde brukt en kalori på å få reparert en G12 med ødelagt linse. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 har du litt fingerferdighet kan du jo alltid prøve og fikse dette selv, du får kjøpt deler på eBay og på youtube finner du flere DIY-videoer. Lenke til kommentar
Tom Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er kameratekniker, og kan muligens reparere linsen uten å bytte noe... Send PM om du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå