Gå til innhold

Net Framework error på FIFA 15 etter installasjon?

Anbefalte innlegg

Bra du fikk ordna det da KinderLinda :)

Heinza? Jeg har et oppsett som jeg brukte på alle de tidligere FIFA spillene og det er bare å taste inn sånn jeg vil ha det i Customizer 3.96 og da trenger jeg ikke å gjøre noe inne i spillet?

Det er vel ikke sånn at jeg må gjøre akkurat det han gjorde..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg installert Key Customizer 3.96 og fulgt Youtube-videoen sånn han gjør i videoen..

Jeg støtter imidlertid på ett problem..

Det er når jeg har valgt lag og trykket Play Game eller noe sånt. Problemet er når jeg kommer til der du kan gjøre diverse øvelser før avspark og jeg må trykke ESC for å komme inn i kampen..

Jeg trykker ESC men jeg kommer ikke videre inn i kampen.. Jeg ville jo gjerne ha testet ut om det faktisk fungerer men kommer ikke videre.. kommer opp en rute hvor det står beskrevet hva jeg skal gjøre på denne øvelsen da men jeg får heller ikke til å trykke Advanced.. Det stopper opp rett og slett..

En av de gangene jeg prøvde å komme inn i en kamp så fikk jeg opp en rute hvor det sto at EA FIFA 15 har sluttet å virke og da måtte jeg gå ut til Windows igjen!

Hva kan jeg gjøre for å komme inn i kampen? :) Jeg tror faktisk det at jeg ikke kommer videre inn i kampen har noe med Key Customizer å gjøre...

Tastaturet reagerer ikke når jeg trykker når jeg har kommet fram til denne øvelsen og jeg kommer ikke inn i kampen, må bare avslutte spillet.. dette er etter at jeg lagt inn disse endringene i Key Customizer som vist i videoen.. Og om jeg trykker på Alternativ som han henviser til så må jeg bruke Mus og tastatur og jeg ønsker kun å bruke tastatur i kampene.

Spillet går veldig i "bølger" også.. tar tid før jeg kommer videre og før visuelle ting vises i menyene når jeg velger kamper osv. Hakker på en måte..

Endret av gta3-kongen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har nå vært i kontakt med EA Sports kundestøtte og fått et svar på alt dette og vedkommende jeg fikk kontakt med, nevnte jeg måtte oppdatere Framework men denne er nå blitt installert på nytt..

Skjermkort er oppdatert med siste driver og lydkort er oppdatert med siste versjon DirectX 11 på maskinen og jeg har deaktivert In-game Overlay i Origin som han påpekte. Tok ut også en USB enhet jeg ikke bruker om dette forstyrrer spillet og jeg flytta en USB enhet til et annet sted.

og nå får jeg endret til tastatur og WSAD, som jeg bruker i innstillingene til å spille med og jeg klarer å komme inn i kamp, dette går noe tregt fordi tastaturet ikke vil reagere når jeg trykker ESC men den kommer etterhvert.. litt kjedelig at ikke det funker helt men alt fra lyd og mus funker som bare det.. Men grafikk går sakte, er litt bølgete eller hakkete virker det som.. og dette skjer selvom jeg har oppdatert skjermkortet. Jeg har GeForce GTX 280...

Vet noen hva jeg kan gjøre? jeg klarer ikke styre spillene i kampene.. Grafikken er ikke helt super. den var bedre i FIFA 2014 for å si det sånn..

Takknemlig for all hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...