phelos Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Tenkte kjæresten skulle en 20gb ipod (gravert) til jul... Er det en ok gave? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fin gave det hadde jeg ikke bestilt og hadde jeg vært dama di ville jeg blitt glad Lenke til kommentar
phelos Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Regner med at hun blir overlykkelig Hun har en eller annen håpløs mp3 spiller med 96mb nå Da sender jeg vel en bestilling til Apple om ikke lenge, det tar jo litt ekstra tid for gravering... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Regner med at hun blir overlykkelig Hun har en eller annen håpløs mp3 spiller med 96mb nå Da sender jeg vel en bestilling til Apple om ikke lenge, det tar jo litt ekstra tid for gravering... Rekner med hun blir glad for den ja! Angående topic. Eg hadde også dette dilemmaet da eg skulle bestille, men eg skulle ha med bæreveske og fjernkontroll uansett, det er eit must for meg, så da blir jo prisen for ein 10GB med veske og remote det samme som 20GB og den har i tilleg Dock. Så eg bestillte den på 20GB ibi-ubu: Den kan brukes som ekstern harddisk ja. Det funker fint, eg kjem til å bruke den til det siden det blir så tungvint med CDer, eg har ikkje slik portabel USB sak og diskettene er like pålitelige som Windows 98 (merk: med mine erfaringer) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ibi-ubu: Den kan brukes som ekstern harddisk ja. Det funker fint, eg kjem til å bruke den til det siden det blir så tungvint med CDer, eg har ikkje slik portabel USB sak og diskettene er like pålitelige som Windows 98 (merk: med mine erfaringer) jeg ville sagt like stabilt som en upatcha win95 maskin :D:D Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bæreveske er utrolig digg å ha, slipper du å ødelegge den, fjernkontrollen er "ok", den er lang og unyttig på mange måter.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hakke fått min enda omiro. Men igjen - 10 gig holder til det meste - det er vel heller fordelene med veske holder og rjernkontroll man først og fremst tenker på når man legger ut litt ekstra Lenke til kommentar
Fry Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 har selv ipod 15gb, vil anbefale deg å gå får 20 gb bæreveska er grei ha er bra beskyttelse så du ikke får så mye riper i den, og du kan også frakt andre filer med den, da er det greit med 10gb ekstra, dessuten 10 gb musikk er ikke så mye, vil alltid ha mer, har nesten fylt opp min 15gb med kun musikk!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Ble 20GB ja, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 nå har jeg fått min 20gb Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Hvor lang tid fra bestilling tok det? Fornøyd? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 2 dager. Fornøyd? Dumt spørsmål....Sinnsykt fornøyd!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 2 dager?! var da jævlig raskt.. Da er det kanskje håp for at jeg får den før 14 november da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå