Gå til innhold

Bilde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er nok ikke dum. Kan være en tanke tricky å finne hvis man ikke har vært mye inne på forumet, og nå som alt er forandret, er det nok flere som har problemer.

Et eksempel på hvordan du gjør det er at du nå klikker på ditt eget brukernavn, camilla84, hvor du da kommer inn på en meny. (Du må ha logget inn)

Under ditt brukernavn er det kommet opp endel valgmuligheter med liten skrift. Et av disse er 'velg avatar'. Du trykker på den og gir en link til adressen hvor bildet ligger.

Lenke til kommentar
Nei, du kan ikke ha en liten film som avatar, for det er forbudt.

Det er egentlig ganske tragisk at en ikke skal på lov til å ha det.

så andre forumer så har man lov til å ha både film og bilde i signaturen! Her har enn ikke lov til noen av delene!

Hvorfor får vi egentlig ikke lov til det!

Det er jo ikke så jævla farlig om noen velger å putte inn et filde i signaturen eller velger å ha en liten film/gif-animasjon som avater...

Så jeg gjentar: hvorfor er det egntlig slik. :grumpy:

Håper at noen kan gi meg et fronuftig svar på detta.

mvh. 3650

Lenke til kommentar

Det er ikke lov å ha animerte avatarer, det har de ansvarlige i forumet sagt før, og repetert nå etter forumbyttet. Maks størrelse er også 6KB (80x80).

Jeg er i forumet for å lese å skrive, og da er det utrolig irriterende med ting som beveger seg, og stjeler fokus når jeg prøver å lese et innlegg.

Så fjern de animasjonene umiddelbart. Det er faktisk utrolig irriterende!

Spesielt din, Remerser.

Lenke til kommentar

har vært litt ute og nå leter jeg etter en verdig erstatter ( *grin* ) til animasjonen, ærlig talt så hadde jeg den fordi den ikke var så plagsom iogmed at fargene ikke skiftet så mye... jeg liker jo like lite om avatar som er plagsomme.. men d er bare min mening... :shrug:

men jaja jeg skal holde meg innom reglene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...