mobilen.no Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Julia Nyland skriver helst om hverdagslige ting, som hvilke klær hun bruker. Det gjør henne viktig for Telenor.Rosabloggeren som ble Telenor-sjefens rådgiver 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sminke er nok dyrt i så (vanvittig) store mengder, så her er et (gratis) sparetips fra meg: http://www.maxbo.no/Produktkatalog-B2C/Maling/Fug%2C-sparkel%2C-lim-og-puss/Sparkelmasse/Byggsparkel-Express-5kg-Heydi/p/583039 Pro-tip: Smil mens det tørker. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Sminke er nok dyrt i så (vanvittig) store mengder, så her er et (gratis) sparetips fra meg: http://www.maxbo.no/Produktkatalog-B2C/Maling/Fug%2C-sparkel%2C-lim-og-puss/Sparkelmasse/Byggsparkel-Express-5kg-Heydi/p/583039 Pro-tip: Smil mens det tørker. Hmmm... Til farge tenker du beis eller maling? 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Drygolin oljedekkbeis. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk ikke med meg va som var nyttig her. Det eneste sm gikk opp for meg var at Jon Feredrik Baksaas har fått seg ny smårips 1 Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mer data til mindre pris. Det er fremtiden, Telenor. Men det kommer dere neppe til å akseptere før dere absolutt må. Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kan noen vennligst hjelpe denne jenta med å nappe huet ut av ræva, før hun fordamper i selvopptatthet.. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Mer data til mindre pris. Det er fremtiden, Telenor. Men det kommer dere neppe til å akseptere før dere absolutt må. Tja, nå som alle abonnementer er Fri SMS/MMS/TALE, da står teleselskapene kun igjen med data som noe de får/tar betalt for, hvilket er fornuftig mtp hvilke muligheter vi har for å skype fremfor å ringe ringe, samt å sende meldinger over nettverket/som datatrafikk fremfor å sende sms. Data til så høy pris som mulig (altså innenfor hva forbrukere og konkurranse aksepterer) er vel strengt tatt fremtiden (med mindre vi ser for oss scenarioer der teleoperatørene indirekte får betalt fra tjenesteyterne...) Endret 2. oktober 2014 av blured Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan noen vennligst hjelpe denne jenta med å nappe huet ut av ræva, før hun fordamper i selvopptatthet.. Slutt å være så sjalu, og prøv å få til noe her i livet. (Jepp, vet at kommentaren min er på samme nivået, som den jeg svarer på, men det er helt bevisst ) Lenke til kommentar
Foxium Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan noen vennligst hjelpe denne jenta med å nappe huet ut av ræva, før hun fordamper i selvopptatthet.. Slutt å være så sjalu, og prøv å få til noe her i livet. (Jepp, vet at kommentaren min er på samme nivået, som den jeg svarer på, men det er helt bevisst ) Det må da være lov til å ha oppriktige meninger uten at man skal tillegges meninger. Det jeg skriver er tross alt sant. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Dette handler om å kapre kunder som tror de får merverdi, altså synes det er så kult med Telenor. De betaler gjerne litt ekstra for noe som er trendy. Så Baksås skaffer seg noen kunder som ikke er prissensitive ;-) Vel, man flår de man kan flå. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Pen jente som bryr seg om hvordan hun ser ut. Er sikker på hun kan bidra med mer enn hva de fleste her tror også på bedriftsplan. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Moderatormelding Jeg fjernet tre innlegg pga. persondiskusjon. Kommentering av moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg