XXX- Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tommy trenger en bijobb. Derfor ønsker han å kjøre Taxi. Problemet er bare det at Tommy har ved to tidligere anledninger blitt ilagt et forenklet forelegg. Den ene gangen var i begynnelsen av 2013 da han fikk en bot for å kjøre 11 til 15 km/t for fort i 60-sonen, den andre var i begynnelsen av 2014 da han ble ilagt et forelegg for å kjøre ca 20 km/t for fort i 70 - sonen. Tommy godtok foreleggene på stedet og gjorde opp for seg.Vil disse forholdene hefte så mye ved Tommy når har skal søke om kjøreseddel fra Politiet at han ikke vil motta kjøreseddel? Hva mener dere? Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tommy trenger en bijobb. Derfor ønsker han å kjøre Taxi. Problemet er bare det at Tommy har ved to tidligere anledninger blitt ilagt et forenklet forelegg. Den ene gangen var i begynnelsen av 2013 da han fikk en bot for å kjøre 11 til 15 km/t for fort i 60-sonen, den andre var i begynnelsen av 2014 da han ble ilagt et forelegg for å kjøre ca 20 km/t for fort i 70 - sonen. Tommy godtok foreleggene på stedet og gjorde opp for seg. Vil disse forholdene hefte så mye ved Tommy når har skal søke om kjøreseddel fra Politiet at han ikke vil motta kjøreseddel? Hva mener dere? Nei... tviler på det, er jo ikke bøter men forenklet forelegg og godtar du de på stedet kommer ikke de på noe rulleblad som jeg vet. Uansett vil nok ikke det å bli tatt i å kjøre i vanlig taxi-fart diskvalifisere deg fra å kjøre taxi. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg fikk hvertfall kjøreseddel etter 3 fartsbøter hvorav den ene blei anmeldt fordi jeg blei klokka inn på 82 i 60-sone. Riktignok gikk det 13 år mellom anmeldelsen og når jeg søkte om kjøreseddel. Men anmeldelsen blei ikke nevnt med et ord fra politiets side, så det gikk helt greit å få kjøreseddelen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå