Gå til innhold

iPad Air - reprasjon

Woltox

Anbefalte innlegg

Halloen, etter litt for mange ganger i bakken gikk glasset på min apple iPad Air istykker, jeg har fortsatt fin touch på hele skjermen selv med noen større "grener".

Kontaktet et lokalt serviceverktsted for apple produkter, de ville ha 3300(bytte enhet), men vil da tru at det finnes noen som klarer å bytte kun glasset for mye mindre.

Noen tips tas gjerne imot ! ;D

Helst Østfold området

Endret av Woltox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt meg bekjent, så er glasset limt fast mot skjermen, så du må uansett bytte glass + skjermpanel. Blir billigere enn 3300kr, men garantien videre ryker.

Får du bytteenhet, så er det i praktisk en ny iPad, bare at delene på innsiden er fra andre iPader som har gått i stykker ol. ingen big deal. :p

Lenke til kommentar

Så vidt meg bekjent, så er glasset limt fast mot skjermen, så du må uansett bytte glass + skjermpanel. Blir billigere enn 3300kr, men garantien videre ryker.

Garantien er røket uansett når iPad'en har gått i bakken flere ganger så glasset er knust.

Har du en Japan photo i nærheten av deg, så bytter de LCD og glass på iPad for 1600 kroner.

Lenke til kommentar

Garantien er røket uansett når iPad'en har gått i bakken flere ganger så glasset er knust.

Har du en Japan photo i nærheten av deg, så bytter de LCD og glass på iPad for 1600 kroner.

:O faktisk, takker for tipset =) skal høre om de gjør det her i byen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...