Formula90 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei lastet ned en lærebok for å lære russisk, den var på engelsk. så ble vanskelig å lære seg. noen som veit om noe kurs eller norsk nettsted man kan lære seg russisk? Har veldig mange russiske sjafører på jobb, så blir veldig ofte tegnespråk. i tilegg er det et veldig tøft språk å kunne Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg tror jeg vet hvem som kan svare deg, gå inn på nettsidene til norsk-russisk vgs i Murmansk som drives av Troms fylkeskommune, de mener jeg har den store oversikten. http://www.vilbli.no/?Side=Artikkel&Artikkel=017898&Fylke=19 http://www.kongsbakken.vgs.no/Norskrussiskskole/tabid/987/Default.aspx Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2014 hvis jeg får tid tel å gå skole 1 år så er jo det en mulighet noen andre som har noe lurt? noen tips hvordan man kan lære seg språket? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Nettsiden duolingo er ganske bra, men har ikke mulighet for norsk -> russisk, bare engelsk. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Støtter Marius på forslaget om Duolingo. Fantastisk god læremåte. Jeg har ikke selv forsøkt meg på russisk ennå, men om den holder samme kvalitet som tyskkurset er det ingenting å utsette på det. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Jeg falt litt av lasset her - man har efter xx år med engelskundervisning problemer med å forstå et engelskbasert russiskkurs - men man ønsker (og regner med å klare) å lære seg russisk ? Addendum: Her kan det riktignok påpekes at om den aktuelle "boken" er gratis, er det slett ikke sikkert at den er fornuftig skrevet - jeg har selv vært ute for dataartikler som tilsynelatende var skrevet på engelsk, men som jeg måtte lese på tysk, siden det var det reelle sproget brukt. Endret 3. oktober 2014 av akroev Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Nettsiden duolingo er ganske bra, men har ikke mulighet for norsk -> russisk, bare engelsk. så ikke ut som de hadde russisk.. :/ Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 de forteller at det kommer russisk og har testet litt med fransk nå. virker veldig bra! blir å fortsette å se om jeg klarer å lære meg fransk, så fårjeg bare vente litt med russisk. noen som veit om det finnes noe måte å prate med noen som snakker fransk/russisk på skype? tror jeg lærer mye ved å snakke språked med noen andre Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Jeg kan, om du fortsatt trenger hjelp.. Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Nettsiden duolingo er ganske bra, men har ikke mulighet for norsk -> russisk, bare engelsk. så ikke ut som de hadde russisk.. :/ Russisk er under utvikling på Duolingo, så det kommer forhåpentligvis ut i Beta veldig snart (venter på det selv). Jeg lærer spansk og irsk på den siden, og den er virkelig fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå