Gå til innhold

Kjøpe 55" Tv nå eller vente

Anbefalte innlegg

Tv markedet virker som om det er i en fase nå hvor nye tver (OLED og 4K) begynner å bli mye rimeligere.

Sitter selv med en 5 år gammel Sony 40" tv (som egentlig er ganske ålreit, fullHD), men vurderer ny.

Har veldig lyst på en 55", men burde man være litt tålmodig og vente nå? Eller vil det fortsatt ta flere år før en OLED / 4K tv med 55" kommer på "billigsalg" (dvs under 10k).

Gidder ikke betale mer enn 10k for en tv, helst under. Har egentlig ikke behov for ny tv heller, bare lyst på så hvis det skjer store forandringer for tiden kan jeg like godt vente. Ikke har jeg bruk for 3D heller da jeg synes den funksjonen bare er tull og kanskje blir brukt 2-3 ganger.

Tips?

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare kjørt på. Var selv i en lignende situasjon nylig. Hadde en 40 tommer fra Samsung, men oppgraderte til en 50" fra Sony. Oled er fortsatt såpass dyrt at det vil ta noen år før det faller ned til samme prisnivå som LED. 4k er etter min mening litt oppskrytt, og det krever stor skjerm og kort sitteavstand for å få skikkelig utbytte av det. Dessuten er det ikke noe 4k-innhold på markedet i dag.

http://bgr.com/2014/01/10/samsung-cheap-oled-tv-nope/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...