Leaf Skrevet 1. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Er ute etter å kjøpe en Michael Kors lommebok i bursdagsgave til fruen. Er det noen butikker på østlandet som har brukbart utvalg med dette? Spesielt ute etter en lommebok som ser nogenlunde slik ut: http://www.handbagdb.com/images/medium/25270043_0.jpg Flytt/slett tråden om den er feilplassert.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei! Er ute etter å kjøpe en Michael Kors lommebok i bursdagsgave til fruen. Er det noen butikker på østlandet som har brukbart utvalg med dette? Spesielt ute etter en lommebok som ser nogenlunde slik ut: http://www.handbagdb.com/images/medium/25270043_0.jpg Flytt/slett tråden om den er feilplassert.. Sjekk ut Høyer. De skal ha det meste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg var innom Høyer på Byporten, og kan ikke huske at de hadde den modellen der (blå og hvit), men Høyer Egertorget er vel en del større. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 2. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tror kanskje det var en av sommermodellene til Michael Kors? Uten at jeg er helt sikker, men jeg har ikke sett den typen der på lenge.. Jeg ville heller rådet deg til å kjøpe en ensfarga en. Sånn som denne. De finnes jo i kjempe mange forskjellige farger. Men butikker har veldig dårlig utvalg på fargene til Michael Kors. Det beste hadde jo vært om du kunne bestilt fra shopbop f.eks. Jeg er usikker på utvalget deres nå, men de har ofte de "spesielle" lommebøkene inne. Lenke til kommentar
August. Skrevet 4. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2014 Michael Kors har vel åpnet flaggskip-butikken i Oslo nå? Der skal du finne det meste, men er ganske sikker på at lommeboken du linket til var en del av sommerens kolleksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå