AfterGlow Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 eBay og PayPal blir separate selskaper.To av de største Internett-gigantene skiller lag etter 12 år Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Endelig mulighet til å betale med PayPal på Amazon? Bitte! Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Endelig mulighet til å betale med PayPal på Amazon? Bitte! Værsågod? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 får jeg ikke bruke paypal på ebay lengre da?? :/ hva skal jeg bruke da? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg skammer meg over å skrive dette; men jeg har vært aktiv bruker av både Ebay og PayPal i mange, mange år - og ikke visst før nå at Ebay eide PayPal .. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 får jeg ikke bruke paypal på ebay lengre da?? :/ hva skal jeg bruke da? Står ingenting om det. Her må det not skilles på funksjon og selskap.For pay pal sin del vil det nok heller være omvendt at de vil fortsatt jobbe aktivt for å kunne brukes flest mulig steder. Nå også med BC støtte... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 får jeg ikke bruke paypal på ebay lengre da?? :/ hva skal jeg bruke da? Står ingenting om det. Her må det not skilles på funksjon og selskap.For pay pal sin del vil det nok heller være omvendt at de vil fortsatt jobbe aktivt for å kunne brukes flest mulig steder. Nå også med BC støtte... håper du har rett, paypal er jo så genialt enkelt. ville vært veldig synd om det ble skrapa fra ebay. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 eBay eier vel fortsatt aksje majoriteten i PayPal etter dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå