Rachel Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 jeg lurer på om noen kan veilede meg inn på programmer/leverandører/løsninger til å få en liten bedrift over på elektroniske løsninger. Jeg er ute etter å lage en hjemmeside hvor kunder kan registrere seg for å se sine rapporter, de ansatte må kunne registrere nye kundeforhold, rapporter, legge inn bilder knyttet til kunder, avtaler må kunne enkelt registreres. Jeg ser for meg ansatte som bruker ipad når de er ute i felten, og gjør alle sine skriftlige gjøremål på denne. Slik at papirmøllen blir borte. Jeg ønsker at dette skal bli oppdatert på alle maskinvarer som har samme program, slik at alle er oppdaterte samtidig.. jeg kan lite om dette, og trenger sårt hjelp, da je har et firma som ønsker å gjøre ting litt mer lettvindt. Lenke til kommentar
K N Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei Rachel, En nettside høres veldig bra ut til dette. Jeg kan hjelpe deg! Send meg en PM med mailadressen din så kan jeg få laget et prisoverslag til deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå