Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Minev fikk gult kort for fellingen av Chicarito. Av reprisen ser det ut som straffesparket er av det billige slaget. Ny straffe til Ronaldo og Real Madrid. Ser veldig billig ut. Ikke lett å se hva Thomson dømmer straffe for. Ronaldo faller riktignok, men straffe? Neppe. Jauda. Bra man er partisk å greier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Der kunne det fort blitt selvmål på Skrtel... Er enklere å telle situasjoner der han ikke står i fare for å putte baklengs Ja, selvfølgelig. merker at jeg kanskje var i overkant negativ. Bare syns det så skummelt ut på reprisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Må da for FAEN gi fra deg ballen! Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kjenner jeg begynner å bli mektig irritert over dommeren... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Den må du styre under, Lovren... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Vanvittig oppmerksomhetsbehov hos den svenske dommeren. Endret 1. oktober 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Eneste posetive fra første omgang var at Basel ikke skårte. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 SKRTEL DU GÅR MEG PÅ NERVENE!!!!!!Hvordan han får valse inn i laget for Sakho er for meg uforståelig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Vi fortsetter å gi bort cornere.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 SKRTEL DU GÅR MEG PÅ NERVENE!!!!!! Hvordan han får valse inn i laget for Sakho er for meg uforståelig! Sakho er vel ute et par uker med skade? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det var dere heldige. Skulle vært straffe til FCB. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 SKRTEL DU GÅR MEG PÅ NERVENE!!!!!! Hvordan han får valse inn i laget for Sakho er for meg uforståelig! Sakho er vel ute et par uker med skade? Han var ikke skada når Skrtel kom inn i laget mot West Ham.. Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jøss. Dommeren dømte ikke straffe. Var vel straffe, egentlig. Lenke til kommentar
Bagatrell Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det var dere heldige. Skulle vært straffe til FCB. Du er "her" i dag å, ja Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ikke overraskende at dere slipper inn på corner. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det var dere heldige. Skulle vært straffe til FCB. Du er "her" i dag å, jaMå jo være lov å se på kamper som "nøytral". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå