Gå til innhold

Hvor finner jeg spillbutikker i Oslo for tiden?

Anbefalte innlegg

Hei. Nå er det en del år siden jeg har giddet å dra fysisk i en butikk for å kjøpe ett spill/noe spillrelatert, men etter en del scouting på det store google nettverket ser det ut til at alle butikker jeg kjente har lagt ned. Så da er spørsmålet, hvor finner jeg en? Vet det ligger en gamestop på gunerius, men håpet på å ikke måtte dra så langt. Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg nesten du må til sentrum. Det er som du sier ikke mange igjen, og de fleste er på kjøpesentre. Er vel GameStop på Byporten og Storo, samt en Game på Karl Johan. Spaceworld i Storgata har også en del. Alternativt har du jo Platekompaniet og Elkjøp da.

Lenke til kommentar

Jeg går i grunn aldri i fysiske spillbutikker for å se lenger, da alle har det eksakt samme vareutvalget og ingen overraskelser. Man kan like gjerne bestille på nett. Før når man hadde mer varierte spillbutikker i Oslo var det spennende å gå rundt og kikke fordi man visste aldri helt hva man fant og man kunne finne spill man ikke var klar over eksisterte. Det var i importhyllene hos Spiderman jeg ble bevisst på Xenogears f.eks.

Lenke til kommentar

Da tror jeg nesten du må til sentrum. Det er som du sier ikke mange igjen, og de fleste er på kjøpesentre. Er vel GameStop på Byporten og Storo, samt en Game på Karl Johan. Spaceworld i Storgata har også en del. Alternativt har du jo Platekompaniet og Elkjøp da.

Lagt ned :p

Vet ikke med den på Storo. Ellers har jo PK på City en god del spill.

Lenke til kommentar

Gamestop på oslo s/byporten er lagt ned. Er en parfymebutikk der nå.

Platekompaniet er billigere enn dem og Game, men har såklart mye mindre utvalg, stort sett bare det nyeste. Spaceworld i Storgata (nesten rett bak oslo s) har en hel etasje dedikert til spill og konsoller, men ingenting brukt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Desverre stengte Game i Karl Johan dørene for siste gang før sommeren (eller i sommer, husker ikke helt).

Edit: Ser nå at noen andre har allerede sagt dette tidligere i tråden, og beklager for at jeg ikke la merke til dette.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...