aklla Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Av en eller annen grunn er det hva jeg tolker som nytt avsnitt i Outlook hver gang jeg trykker på enter. Dette er fantastisk plagsomt. Om jeg trykker på shift+enter kommer det ny linje rett under den andre, slik man vanligvis skriver. Her er bilde av stilen jeg tror blir brukt som standard, det meste er grået ut... Fant forøvrig denne innstillingen også, huker jeg av der fungerer det sånn det skal, men det blir borte for hver ny mail, selv om jeg trykker på "bruk som standard" Endret 1. oktober 2014 av aklla Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det er vel riktig som du tolker det, nemlig at Enter fører til nytt avsnitt. Prøv å kryss av for "Ikke legg til avstand mellom avsnitt i samme stil". Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, da fungerer det i den mailen jeg driver med, på neste mail er det tilbake igjen. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Bruker du html som meldingsformat? All den tid [enter] betyr avsnitt, så blir dette i så fall <p> i html. Tilsvarende gir [shift]+[enter] en <br>. Hvordan det vises avhenger derfor av hvordan klienten rendrer et avsnitt og linjeskift, og merk at dette gjelder selvfølgelig både på avsender og mottakers side - selv om du endrer visningen av <p> hos deg, så vil ikke dette endre hvordan mottaker ser en <p>. Løsningen er selvfølgelig å endre meldingsformat til ren tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå