Enhjørningen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Elutstyr.no Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvilken spiller er dette? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvordan reagerer spilleren hvis du kobler iPhonen til spilleren? De aller fleste spillere takler iPhone/iPod. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei. Har et bilstero med USB tilgang. Det står MP3 så antar den er til MP3 spillere. Ingen AUX Finnes det en ledning som går fra USB til AUX på elkjøp/lefdal elsn som eg kan kjøpe og som vil fungere med en iPhone? Takker for svar. Er 99% sikker på at du ikke kan kjøre lyd fra aux gjennom usb, nei. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) ... Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Elutstyr.no Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Iphone kan tilkobles med USB, som er den vanligste og beste måte å koble til på. Hvis du forteller oss hvilken spiller du har og hvilken telefon du har så forstår vi enklere probleme og kan sjekke om spilleren kan brukes slik du ønsker. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Problemet er at spilleren IKKE har AUX tilkobling.. Kun USB/MP3 spiller. Jeg prøver igjen. Har du forsøkt å koble iPhonen til spilleren og sett hva som skjer? Da via USB, selvsagt. Lenke til kommentar
Elutstyr.no Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvis du har iphone 5/6 så er det trolig det som er problemet. Det er forskjell på signalene som sendes etter 4s og oppover. Gamle spillere vil ha problemer eller ikke støtte dette. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Finnes jo slike tilbehør på noen nettbutikker da.. som eksempel http://www.mytrendyphone.se/shop/ibolt-aux-usb-105208p.html Jeg siktet mer til USB inngangen på bilstereoen, at den neppe er lagt opp for å motta lyd. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Enkelte bilspillere har også AUX-inngangen plassert på baksiden. Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) .. Endret 17. juni 2018 av /// Lenke til kommentar
Elutstyr.no Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Finnes jo slike tilbehør på noen nettbutikker da.. som eksempel http://www.mytrendyphone.se/shop/ibolt-aux-usb-105208p.html Jeg siktet mer til USB inngangen på bilstereoen, at den neppe er lagt opp for å motta lyd. Den er jo lagt opp til bruk på MP3 spiller.. Tja, si ikke det. Det kan være MP3 støttet av CD-spiller. Men si meg, hvilken spiller er dette egentlig? Det er jo ti år siden spillere ikke støtte CD med mp3-filer. Så atter en gang; å få vite hvilken spiller det er snakk om er det vi trenger for å hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Clarion PE 671 A, men usb enheten er ettermontert hos radiorepratør. Telefonen er en Galaxy S4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå