RandiA Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Da avslutter vi - takk til alle for hyggelig følge og trofaste kommentarer. Det har vært veldig travelt i høst, så jeg har dessverre ikke fått kommentert andres bilder så mye som jeg hadde ønsket...... Bilde 31 – 31.Oktober: Høst-dråper Exif: 1/4 - f/5.0 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Meget lekre bilder tett på plantelivet. Særlig 16. og 17. oktobder bekrefter at du er i ditt rette element. 21. bærer også samme preg i form av herlige farger, kontraster og komposisjon. 24. oktober hadde vært fantastisk dersom du ikke hadde kappet glasset i toppen "Avslutningsnummeret" med Alpefiolene var også særdeles pent. En meget flott og serverdig oktoberfest, Randi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Takk skal du ha, Andreasfe - og takk for hyggelig følge gjennom Oktoberfest 2014 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det siste bildet var en perle, dvs mange perler, fine farger og linjer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Enig med Jorun her. De to foregående var også bra, spesielt 30. som var meget lekkert. Som vanlig har du vært utholdende både fotomessig (prestert hver eneste dag), og ikke minst som kommentator i andres tråder. Takk for følget. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Takk skal du ha for pene ord, k.n.b - og takk selv for hyggelig følge - det var fototreff her på lørdag, og fint vær, men da var festen over - ut i neste uke drar jeg Oslo til det tradisjonelle novemberbesøket. Og Jorun, her er en liten reportasje fra septemberbesøket - da vi hadde et hyggelig treff i Frognerparken: September-dager i Oslo Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Du er dyktig med makroobjektivet og har funnet masse flotte blomster og blader selv uti oktober. Moro å se at du har funnet noe annet også. Tror min favoritt er Er sommeren over tro?, men du har mange gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå