JorunT Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Flotte bilder begge to, men setter nok en knapp på det i spoileren, jeg også. Fint med det bølgende landskapet og skyggevirkningene. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Flotte bilder fra Trondheim - gir meg litt hjemlengsel å se Festningen og Lillegårdsbakken Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Likte spoileren godt på den siste her. Fine farger og et snev av høst. Takk, ser i etterkant jeg kunne heller brukt den ja Flotte bilder begge to, men setter nok en knapp på det i spoileren, jeg også. Fint med det bølgende landskapet og skyggevirkningene. Takk, Jorun - er enig i det Flotte bilder fra Trondheim - gir meg litt hjemlengsel å se Festningen og Lillegårdsbakken Alltid fin høst i Trondheim..... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Bilde 8 – 8.Oktober: Venter på bussen Exif: 1/160- f/5.0 - ISO 125 Exposure Compensation: -1 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt - dette er en fin gammel trafostasjon 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 En liten "høstpeportasje" med dagens bilder i bloggen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har du begynt med "street" også? Velkomponert, og mange detaljer og mennesker man kan granske. Svært spreke farger i spoileren, men foretrekker hovedbildet i dag. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Enig med k.n.b., mer innhold i dagens bilde enn det i spoileren, her skjer det mye. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Takker for kommentarer..... (Egentlig har jeg visst ført på Pingle i år, så jeg kan jo slippe unna med 2-3 bilder i uken da, tror jeg. men hittil har jeg jo greid ett hver dag.......) Bilde 9 – 9.Oktober: Kveldsstemning ved Øvre Stokkan - høst og bygging Exif: 1/5 - f/5.6 - ISO 500 Exposure Compensation: -0.66 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Endret 9. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes kanskje det siste fra 9. var litt innholdsløst? Har nok gått noe feil med flickr der.. Av de bildene som synes likte jeg godt den 8, med folkene som venter på bussen, litt av hvert å se på der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Synes kanskje det siste fra 9. var litt innholdsløst? Har nok gått noe feil med flickr der.. Av de bildene som synes likte jeg godt den 8, med folkene som venter på bussen, litt av hvert å se på der. Vistes ikke bilde på 9. ? Jeg så det på min PC, grunnen kan være at jeg brukte funksjonen "replace" i Flickr, og tok en annen utgave av bildet, med litt mindre crop - det fikk visst litt andre tall i adressen sin da. Jeg limte inn ny-adressen nå, håper den virker Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser det i hvert fall. Her var det en solid stripe i øvre midtsjikt hvor alle høstens farger er representert. Vanskelig å finne flere sjatteringer enn dette. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser det i hvert fall. Her var det en solid stripe i øvre midtsjikt hvor alle høstens farger er representert. Vanskelig å finne flere sjatteringer enn dette. Fint, k.n.b - jeg har skiftet ut adressen til det bilde jeg "replaced" nå, da ble det vel rett ja. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ..og der dukket det opp for meg også, i stad sto det bare standardbeskjeden fra flickr om at bildet ikke er tilgjengelig eller noe lignende.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Stort spekter av høstfarger i det siste bildet, det begynner å komme høstfarger her også, men det ser allikevel helt anderledes ut. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 Takker for kommentarer - høsten er på vei nå ja, merket det spesielt de to siste dagene. Bilde 10 – 10.Oktober: In the middle of Heliopsis helianthoides Exif: 1/4 - f/9.0 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Den i går var bedre: Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg likte dagens versjon best, jeg, fine farger her. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Enig med Jorun her. Dagens var en bombe i gult. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Jeg likte dagens versjon best, jeg, fine farger her. Enig med Jorun her. Dagens var en bombe i gult. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 Bilde 11 – 11.Oktober: Høst i Elvegaten Exif: 1/100 - f/5.6 - ISO 160 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt: Landlig I Elvegaten Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Mye fint her, men jeg liker spesielt "Venter på bussen" og "Høst i Elvegaten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå