Andreasfe Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Pent med to blåklokker hånd i hånd. Dette kan du så godt. Hurdalsrosa ble også staselig Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du klarer deg bra uten blomster også, Randi, flott bru. Nydelige nyper, særlig det siste i spoileren. Jeg ante ikke at de var så hårete. Lenke til kommentar
Miss Gil Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Flott makrobilder av blomster - skarpe og flotte farger! Bildet 2.okt. tror jeg kunne blitt enda finere med litt mer uskrap bakgrunn? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Pent med to blåklokker hånd i hånd. Dette kan du så godt. Hurdalsrosa ble også staselig Takk, takk.... Du klarer deg bra uten blomster også, Randi, flott bru. Nydelige nyper, særlig det siste i spoileren. Jeg ante ikke at de var så hårete. Takk, Jorun - piggete, vil jeg si Flott makrobilder av blomster - skarpe og flotte farger! Bildet 2.okt. tror jeg kunne blitt enda finere med litt mer uskrap bakgrunn? Det har du absolutt rett i - bakgrunnen der er slurvete og urolig, hastverksarbeid, egentlig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Bilde 5 – 5.Oktober: Pelargonium peltatum Exif: 1/125 - f/3.5 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Nok et bilde med behagelig tekstur og fargekombinasjon. Diagonalene i bakgrunnen løfter bildet. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Fortsatt meget flotte blomsterbilder. Duse bakgrunner og skarpe blomster - dette behersker du bra Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Uvant vinkel på pelargonieblomstene, vakkert mot den fine bakgrunnen Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Enda mer fine blomster og fin bakgrunn. Ser ut som høsten ikke har kommet like langt hos deg ennå, men det har kanskje noe med gartneren å gjøre? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Takk, takk for kommentarer - snart slutt på blomstermotivene nå. (Da blir det mer i retning av dagens......) Bilde 6 – 6.Oktober: Høst-såpe Exif: 1/10 - f/3.5 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) 3. + 4. + 5. og 6. oktober ble helt greie bilder, med det første og siste som favorittene.. (3. oktobers "bombe" er jo "lekker")... PS! Tror forresten at ev. bilder fra september nok egentlig ikke tillates i selve festen, men.......... Endret 6. oktober 2014 av smort1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Bilde 6: alt for rensligheten, morsomt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Et såpespeil - fin effekt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Flott presentasjon av engelsk såpe. Lukter de like godt som de ser ut? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Takker for hyggelige kommentarer - oppfinnsomheten er ikke særlig på høyde om dagene....tar med kameraet til et møte i byen nå, så håper jeg det er noe å finne på veien. PS.Ja, såpene lukter enda bedre enn de ser ut...... Endret 8. oktober 2014 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Bilde 7 – 7.Oktober: Going Down-town - Lillegårdsbakken Exif: 1/250- f/5.0 - ISO 125 Exposure Compensation: 0 Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8 Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX7 Alternativt: Going home - Festningsgaten Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen flere bilder fra Down-town turen på Flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette. Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser nesten ut som du er i gang med en såpesamling på bilde 6, eller er de for bruk? Blir et slags stilleben dette. Ser ut til at Trondheim har hatt betraktelig bedre vær i dag enn her lenger sør. Her synes jeg faktisk at spoilerbildet hadde mer stemning ved seg. Bra komponert med landskapet og festningen også. Såper til bruk ja, k.n.b - men greit å ha noen liggende også, om man har bruk for en liten gave i ny og ne. Og, ja - her har vært fantastisk vær en god stund- ganske sommerlig. (Må gi deg rett i spoileren ved nærmere ettersyn, litt fint med det grønne bølgende) Lenke til kommentar
BarneyGumble Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Likte spoileren godt på den siste her. Fine farger og et snev av høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå